AndriesGoesLife |
22-10-2010 19:25 |
Citaat:
AndriesGoesLife schreef:
(Bericht 30978787)
Hallo allemaal!
Ik zit met een nogal vreemd probleem maar het is best wel belangrijk voor mij dus ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen bijbrengen.
Ik ben al een tijdje verliefd op mijn beste vriendin en ik heb het gevoel dat zij ook iets voor mij voelt, maar nu komt het vreemde, ze is op iemand verliefd die ik Alpha ga noemen in dit verhaal. En het zit dus zo...
Die Alpha heeft nogal veel gelijkenissen met mij eigenlijk, als ik er ruzie mee heb, heeft die Alpha dat ook en zo is dat bij meerdere zaken. Allemaal best normaal, maar volgens mij bestaat die Alpha totaal niet, hij heeft geen Facebook, hij heeft niets. En als ik wat meer informatie over hem vragen wil weigert ze informatie over hem te geven en informatie over hem opzoeken mag ik al helemaal niet.
Ik voel ook langs de andere kant dat ze iets voor mij voelt want we zijn heel close enzo.
Mijn theorie? Ze durft mij niet rechtstreeks te zeggen dat ze iets voor mij voelt en wilt het via deze manier doen?
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik door mijn verliefdheid dingen denk die echt niet zo zijn, wat denken jullie?
|
Citaat:
Henck schreef:
(Bericht 30983335)
Knul, ik heb je post NOGMAALS gelezen. Ik vind de argumenten die jij aandraagt nog steeds erg zwak. Maar goed, zoals al eerder gezegd, confronteer haar met het feit dat je haar leuk vind. Dan weet je tenminste meteen waar je aan toe bent.
MVG,
Henck ;)
|
Jij lijkt me eerder de knul hier;
1.Dat die persoon veel gelijkenissen met mij heeft is volgens jou een zwak argument? Ik vind het toch maar vreemd hoor.
2.Ik heb Facebook er gewoon erbij gezegd omdat tegenwoordig wel praktisch alle jongeren aangesloten zijn bij een Sociale Community, maar heb niet gezegd dat een uitzondering niet kon.
3.Dat mijn vriendin er niet wilt over praten en boos wordt als ik meer informatie over hem vraag omwille van nieuwsgierigheid? Zwak argument? Dacht het niet, want zo ken ik ze helemaal niet.
Tss, denk het in het vervolg eerst na voor je iets wilt zeggen man ;)
|