![]() |
Saainterklaas #1177
:)
|
Maar Johan Nijenhuis mogen we dus wel dankbaar zijn voor Costa!
|
@ Archont: Maar waarom is dat zo zwak dan? Als wij dat vroeger eng vonden kunnen we er toch vanuit gaan dat er nu ook heus kinderen zijn die het eng vinden?
Zo'n raar argument is dat toch niet? En nee, dan heb ik het niet over álle kinderen. |
Alles is zo'n beetje wel gezegd. Maar ik vind de mensen die tegen de poster zijn vooral argumenten hebben met: ''ik vond het vroeger wel eng''. Beetje zwak.
De mensen die vóór de poster zijn hebben goed doordachte argumenten gebaseerd op de psych van een kind. Het abstracte denkvermogen. En het ingrijpen van de ouders. Ik zie een duidelijke winnaar. Zullen we het nu over iets anders hebben? Even mijn post nog ene keer. |
gmta :p
Maar de hoofdletters werkten natuurlijk weer niet bij mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over dat basis/kader-gebeuren. Heb je nog iets gemaild en nog iets erover gehoord? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Studies en boeken gebaseerd op de psych van een kind wel. Daarnaast vergeten jullie het hele ouder-verhaal en ontkrachten jullie elk beetje fatsoenlijk argument met: Maar IK vond het wel eng. Dan is discussie door jullie irrationele denken vrij onmogelijk geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zijn echte kinderen geweest hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn zeker nog wel kinderen die dat eng vinden, maar dat maakt niet dat je het moet verbieden.
|
Citaat:
|
Gaat het nu nog steeds over die 'Sinterklaas'-film?:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Joppie-smaak van Lays?
Wie heeft hem al geproef? Ik vind hem mwah, hij is wel te eten maar ik had niet meteen een wauw-gevoel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Archonts stoutste dromen bedoel je :p
edit: jezus, ik moet leren quoten want dit was een reactie op weer vijf posts hierboven ofzo. |
Doelpunt: T. Janssen scoort voor FC Twente!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat (waarschijnlijk) een minderheid is. |
Citaat:
oh jammer, 1-1. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut, 1-1 slecht verdedigt zeg!
|
Citaat:
Stefenootje heeft vaak genoeg gezegd dat zij denkt dat haar ervaringen voor sommige kinderen opgaan.. doe nou niet alsof je dat gemist hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar NR66 Bami Pangang ofzoiets :D |
Citaat:
|
Wat vinden jullie eigenlijk van de poster van Scream 4?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wel. ik vind Oven Baked superlekker, vooral de Mediterraanse kruiden of zoiets. Maar ja, Die heb ik niet :p |
Citaat:
De Mango Chili is nog ietsje lekkerder vind ik. De Babi Pangang krijgt van mij een onvoldoende. :n |
Citaat:
studie of niet, een kind van 4 herkent daar sinterklaas in en is echt wel in staat om een link te leggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |