![]() |
Onbevangenheid kwijt in aanwezigheid van mijn ex
--
|
Ik denk dat je jezelf momenteel zo vaak mogelijk moet confronteren met je ex, dat is de meest pijnlijke manier om dit op te lossen.. maar waarschijnlijk ook de enige..
Waarschijnlijk kunnen jullie uiteindelijk nog samen door 1 deur als vrienden, als dat niet lukt dan is contact verbreken wel een relatief pijnvrije uitweg :) |
Dit gaat heel vreemd klinken, maar wat ij heel erg geholpen heeft is juist aandacht en tijd in de nieuwe vriend/vriendin steken om die te leren kennen.
Op de 1 of andere manier maakt dat het makkelijker.,. ervanuitgaande dat het een aardig persoon is die het niet om de haverklap over je ex heeft.. |
Ik heb ook een situatie gehad dat ik veel moeite had m'n ex met een nieuwe vriend te zien, ondanks dat ik het zelf had uitgemaakt. Toen ik zelf een nieuwe relatie had, was dat gevoel in één keer over. Dat klinkt heel kinderachtig of egoīstisch maar blijkbaar zit dat toch in onze kern. Emoties laten zich niet door zakelijke logica wegredeneren. Je zult je emoties moeten verwerken; accepteren dat ze een ander heeft en niet meer terugkomt.
Waarschijnlijk voel je jezelf de "mindere" van haar nieuwe date, zet dāt gevoel in ieder geval van je af, dat is ongegrond. Stel jezelf open voor anderen, blijf jezelf en praat met een eventuele nieuwe vriendin NIET over je ex... (en neem aan dat jouw vriendin dat ook niet deed/doet) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |