![]() |
Art Wedstrijd !!! v.2.0
*O*Deelnemers:
Paranoide*knikje* *hoed aantikt* SiemdeCyper N00dles Duckdog96 Mutant flyaway Rode Panda :nono:Nu duidelijkheid graag: me-nu Dingaantouwtje Citaat:
Het kiezen van een onderwerp, dit is iets waar op gestemd gaat worden door forum mensen uit de deelnemerslijst. Onderwerpen: 1. Stedelijke monsters 2. Vrolijke vernieling 3. Vraatzucht 4. Gebruik van een tekst: commentaar op, integreren in of gebaseerd op. 5. kunsthistorisch citaat 6. sprookjes 7. Materiële objecten in organische vorm 8. Gemuteerde/gecombineerde dieren 9. Bijzondere gebouwen 10. maak van een normaal gebruiksvoorwerp een dier 11. manga 12. bekende mensen 13. Verval 14. Evolutie 15. Drijfsijssies 16. Dode stemmen 17. Hoer met uitkering 18. Vergroeing 19. Verrassend materiaal 20. Dromen 21. Mensenmassa Regel: Op nummer 11 mag niet gestemd worden. Stemmen is afgelopen als iedereen een stem heeft uitgebracht. Kusjes! |
Hoe stemmen? 1, 2 en 3 of gewoon 1 stem?
Igv 1 stem kies ik Stedelijke monsters. Bij 1,2 en 3 is het 1. Stedelijke monsters 2. Verval 3. *denkt* Gemuteerde/gecombineerde dieren en Vraatzucht. |
Wil de mevrouw die met nr 15 kwam, even uitleggen wat ik me erbij voor moet stellen?
|
Drijfsijssies is het Amsterdamse woord voor vogels die drijven. Een ander woord voor blokeend dus, oa.
|
Een sijssie is een vogel in plat Amsterdams. Drijfsijssies zijn eenden. ;)
Maar inderdaad, op hoeveel dingen mag je stemmen? |
O lulz hyvemind.
En om nog iets substantieels toe te voegen aan deze post: Citaat:
|
hm oei ikzelf dacht aan 1 onderwerp :o maar meerdere opties zijn wel beter welliswaar, zoveel keuze!
Kies er maar 2, en van daaruit weer 1 en dan hebben we het onderwerp mensen! :bloos: ha! |
Nou ja dan, ik had er stiekem 4 gekozen, vraatzucht en die dieren vooral omdat het bij me paste, maar dan ga ik voor de stedelijke monsters en het verval.
|
:o voor het gemak stem maar op deze manier:
Ik stem op: cijfer cijfer vandaar dat ze genummerd zijn. ;x;:X;x::X |
Citaat:
|
Ik stem op:
1. Stedelijke monsters 7. Materiële objecten in organische vorm Er staan wel veel gave thema's tussen (y) |
Citaat:
|
Ik stem op:
1. Stedelijke monsters 7. Materiële objecten in organische vorm Runner-ups zijn: 10. maak van een normaal gebruiksvoorwerp een dier 11. manga 13. Verval 18. Vergroeiing |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Stedelijke monsters 13. Verval |
ik stem op :
1. stedelijke monsters. 9. bijzondere gebouwen(als dat tenminste is wat ik me erbij voorstel, of is het zo dat je dan perse een bestaand gebouw moet natekenen??) mareeh thanx voor degene die stedelijke monsters instuurde, dat lijkt me echt gaaf!! |
Citaat:
|
1. stedelijke monsters (ik heb al een vermoeden wat het thema gaat worden ;)..)
5. kunsthistorisch citaat (en al wordt deze niet gekozen dan combineer ik het er lekker toch in, puh :o) |
Ik doe definitief mee
14. Evolutie 13. Verval (en ik vind stedelijke monsters stom :p) |
1. Vrolijke vernieling
2. Mensenmassa Maar ik zal bij andere thema's vast ook wat kunnen verzinnen, heb niet echt veel voorkeur |
Citaat:
dat lijkt me ook het leukste!!! al heb ik idd het vermoeden dat ik al weet wat het onderwerp word.... |
Hoeveel tijd krijgen we om de boel in elkaar te zetten? Mijn idee gaat best wel heel veel tijd kosten vrees ik :bloos:
|
hmmmm ja en hoe wordt bepaald wie de winaar is??
|
De rest van het forum mag stemmen. Lijkt mij wel zo eerlijk.;)
|
Paranoide: 1 en 7
N00dles: 1 en 7 Mutant: 1 en 13 Duckdog: 1 en 9 SiemdeCyper: 1 en 5 me-nu: 13 en 14 Flyaway: 2 en 21 Rode Panda: 3 en 16 5 keer is er op 1 gestemd. :o Dan kunnen we wel doorgaan met valrondes en stemmen maar nummer 1 zal het dan toch uiteindelijk worden. Dussssssssssssssssssssssss ja hmm Het thema is........ Stedelijke monsters Ik moet nu gaan, meer info komt later. |
nog ff n vraagje:O
maakt het uit of je de inzending met de computer of met gewoon papier enzo maakt?? |
sorry dat ik nu opeens langskom vallen, maar zou ik ook mee mogen doen? Ik heb nog tekeningen nodig voor mijn portfolio, en ik teken beter in opdracht ^^
alvast bedankt. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil meedoen!
|
als ik niet te laat ben.
|
ik ook :D
|
zucht
|