![]() |
Waar moest jij vandaag om lachen?
Zo, het grappige-grapjes-topic zoals hij oorspronkelijk bedoeld was.
|
Ik moest vandaag heel hard lachen toen ik een AH reclamen op te tv zag.
Alhoewel ik dan eigenlijk elke dag heel hard moet lachen :P Ik blijf ze geweldig vinden, en lig er altijd van in een deuk |
|
Citaat:
|
De naam Greetje. Je zal maar zo heten.
|
:D |
|
http://img3.nnm.ru/imagez/gallery/0/...2bee9_full.jpg
http://i171.photobucket.com/albums/u...rouno/0004.jpg http://knowyourmeme.com/i/29398/orig...seriouscat.jpg De bovenste schijnt het origineel te zijn. De tranen rollen me over de wangen :''D :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
toen ik op verjaardag was bij de overburen het meisje dat jarig was is 2 geworden en zei telkens nee, daar is oma femke ga er maar naartoe, nee!!! femke kijk eens een cadeautje. femke:nee!!!
en zo maar door |
http://www.paurolhom.be/Tobacco%20po...%20prh%201.jpg
M'n moeder vroeg in de groothandel waar 'Japanse Jongens' lagen :D. |
Citaat:
|
|
Toen we in een restaurant zaten:
Vader: ik wil dat met die warme kersen Ober: *kijkt welk nummer erbij hoort om het op z'n briefje te schrijven* Moeder: hij wilt een nummertje! ... Moeder: ohjee, dat was wel héél seksistisch zeg! En toen moest ze nog heel lang en veel giechelen, maar dat deed ze de halve dag al, dusja. |
|
Citaat:
Is van een show van komiek Peter Kay, als je goed kijkt zie je dat hij naast Cat Deeley staat, verkleed als vrouw. ;) |
Niet helemaal vandaag, maar ik heb echt in een scheur gelegen om vriendlief en zijn broer. Zaten met hun zus + man + 3 kleine kinderen in de auto, en de middelste, van 2, wilde niet stilzitten. Daarop werd zij "wrigglypants" gedoopt, en vervolgens barstten vriend + broer spontaan uit in een wriggly-pants duet.
Nu weet ik niet of ik het beeldend genoeg kan beschrijven, maar stel je voor dat je in een auto zit, op de achterbank geperst, met op je schoot een kind van net 1 dat je wanhopig in slaap probeert te krijgen, en naast je je vriend en diens broer met allebei ook een klein kind op schoot. Die twee zingen uit volle borst het prachtige "wriiiiiglypaaaaaants, wriiiiiiglypaaaaaants", op de wijs van "Edelweiss". Dit sowieso niet zuiver, natuurlijk. "wriglypantswriglypantswriiiiiiglyyyyyyyy. Wriiiiiglypaaaaaants, wriiiiiglyyyypaaaaants, wrigglypantswrigglypantswriiiiiglypaaaaants!" De kindertjes op schoot zaten natuurlijk enorm te giegelen. Na twee coupletten werd dit Edelweiss-gebeuren afgewisseld door een pianissimo, staccato "wrigglypants!" "wrigglypants!" "wrigglypants!" "wrigglypants!" Dit uiteraard in canonvorm. Afgewisseld met "wrigglyPANTS!" "wrigglyPANTS!" "wrigglyPANTS!" Om vervolgens weer los te barsten in een fortissimo einde. Ik kwam echt niet meer bij :o Die kinderen zijn trouwens sowieso hilarisch. Vanmiddag in een speelruimte op de boot, kwam die tweejarige een kruipende baby van misschien net één tegen. Bedacht ze vervolgens dat dat kind mee moest op een speeltoestel, het trappetje op, waarop ze het kind met man en macht die trap op ging dúwen. Eerst de armpjes erop tillen, dan onder de oksels pakken en het bovenlijfje op de volgende tree sleuren, vervolgens het ene been erop duwen, waarop het kind natuurlijk weer half van de tree afglijdt, dan dus maar beide enkels pakken en met bruut geweld het kind achterstevoren omhoog te trekken :D Haar zus terroriseerde trouwens ook al baby's; ze had een andere van rond die leeftijd gevonden om te knuffelen en mee te sjouwen. Vervolgens ging ze weer alleen de speelruimte door, en elke keer als ze die baby tegenkwam, werden zijn ogen groot en maakte hij, al tijgerend, met een noodgang rechtsomkeert :D (De moeder in kwestie was er trouwens bij en die was vooral bezorgd dat de baby haar zou bijten, niet dat zij de baby pijn zou doen :D). |
Kill bill gehaktballen reclame./
|
@ Morgan: wahahahaha :D
|
Citaat:
|
|
http://poorlydressed.files.wordpress...142c30a487.jpg
Al is lachen erg sterk. Meer een milde gniffel |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Stiekem toch wel de 10-0 overwinning van PSV.
Ook al is dit niet gunstig voor twente:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
laat-je-horen-topic en om de show van een beroemde Franse comedian, Gad Elmaleh. (y)
|
Rationeel en ik hebben gisteren erg gelachen om dit filmpje:
|
|
Het 'gesprek' wat ik vanochtend met Sarah had. Hou hierbij in gedachten dat ze nog absoluut geen gesprek voert, maar het klonk echt precies zo!
Ik: Sarah, heb je honger? Sarah: 'ja!' Ik: Wat wil je eten? Sarah: 'patat' (ik zweer dat het preciés klonk alsof ze patat zei) Ik: *lacht* Maar het is toch veel te vroeg voor patat? Sarah: 'Neeeeeee' |
Deze foto op funda. :D
http://cloud.funda.nl/valentina_medi.../989_groot.jpg En dan vechten om de wasbak :P |
Citaat:
|
:D
Nouja, als je tanden poetst ín de douche en geen lenzen hebt, dan heb je een wastafel niet zo vaak/lang nodig natuurlijk! |
Mja, wij hebben op dit moment helemaal geen wastafel, dus dit zou een enorme verbetering zijn :D
|
Citaat:
|
Nou ja, in de keuken natuurlijk een gootsteen. Maar in de badkamer niet en in de wc ook geen fonteintje.
|
Collega, aan de telefoon met een andere, vrouwelijke, collega (die thuis zit): "En hoe gaat het met je poes? Heb je er nog lekker mee gespeeld?"
Ze had dus een nieuw katje gekocht, maargoed, de koffiekamer lag in een deuk. Dit is tevens een goede indicatie van het niveau van de humor op het werk. |
lekker niveau voor het begin van de week ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
Lachen en huilen tegelijk. Ik ga deze week afspreken met een klant voor een grote opdracht, en ik liet aan hem de locatie over.
Stelt ie voor om bij de McDonalds af te spreken :| Echt, wtf, een zakelijk gesprek bij de Mac? :facepalm: :( Ik voel nattigheid. |
Dat schijnt wel steeds normaler te worden, maar ik trek ook nog elke keer m'n wenkbrauwen op.
|
Citaat:
Echt, als ie ter plekke besluit om een Happy Meal te bestellen, dan ben ik weg :D |
Hihi, nee... Maar sommige mensen binnen het bedrijf wel. En de Mac promoot het zelf ook. En elke keer als ik de poster daarvan zie moet ik lachen.
|
uit principe niet doen.
macdate :facepalm: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |