![]() |
hoe zal t gaan..
haai.. morgen komt iemand die ik ken van internet naar me toe.. ik ben benieuwd of t leuk gaat worden..
moet ik nu gaan denke dat t niet zo is, zodat t alleen maar kan meevalle?? |
uhmzz nou denk niet dat je dat nou moet gaan doen, denken dat het tegen zal vallen in de hoop dat het dan allemaal mee valt.. want dan heb je er toch weer een stuk minder zin in ofzo...
Gewoon niet te veel verwachten, en er een leuke dag van maken.. |
Idd :)
Verwacht niet dat het vlekkeloos zal lopen, jullie hebben waarschijnlijk veel gepraat maar in het echt zal er toch nog een soort van drempel zijn. Waarschijnlijk is r dus in t begin een soort van schroom om 'normaal' met elkaar te praten, na verloop van tijd verdwijnt die wel. Ga er in ieder geval maar vanuit dat het gezellig wordt, dat lukt wel... en er idd niet té veel van verwachten. It will be okay, have fun! :cool: |
Het is mij alleen maar meegevallen, maar ik meet ook niet zomaar mensen... Zie het gewoon, kijk hoe het gaat, zonder verwachtingen... Hoop dat het leuk wordt
|
schrijf je nog wel ff op hoe t is gegaan? :D
|
Hmm, ik ga er altijd met 1 idee heen: een leuke dag hebben. Alle andere verwachtingen die ik heb, leg ik dus voor zover mogelijk even opzij. Meestal valt het dan ook gewoon mee :) En soms .. heel soms .. heb ik achteraf een speciaal gevoel.
|
Tip: wees gewoon jezelf en pin je niet teveel vast op het beeld wat je van iemand hebt gekregen d.m.v. het chatten.
|
ben benieuwd hoe het nu uiteindelijk gelopen is....?
|
ja, hoe ist t nou uiteindelijk afgelopen?
|
ja?
|
nou.. het was dus echt helemaal super!!!! we hebben de hele dag hand in hand gelope! en we vonden elkaar echt super! we hebben goed kunnen praten enzo.. en uiteindelijk ook gezoend! ik vind hem echt heel leuk.. en hij mij denk ik ook wel :D
ik hoop dat we nog lang bij elkaar blijve! bedankt voor alle reacties, en ik ben echt blij dak um heb ontmoet! en ga hem zeker vaker zien!! xxx me |
Citaat:
|
Hoi.
Ik kan de koprol. Doei! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |