![]() |
Pil gebruikers melden dames 15 tot 20 jaar!
Dames voor school moet ik een onderzoek doen,
bij dames tussen de 15 tot en met 20jaar die de pil gebruiken? Waarom gebruik je de pil? Om zwangerschappen te voorkomen(anticonceptie) of tegen menstruatie klachten? zouden jullie deze vraag voor me kunnen beantwoorden hier in deze topic of anders een pm sturen ;) vergeet niet je leeftijd bij te vermelden! alvast bedankt ! |
Kunnen we de vragen niet gewoon in dit topic beantwoorden of je pm'en? Ik heb geen zin om iemand te gaan mailen zodat jij (en misschien ben je wel een vieze vent van 80 die e-mailadressen van meisjes wilt hebben) mijn e-mailadres kent. En ik denk dat jij er ook bij gebaat bent (tenzij je een vieze vent van 80 bent) omdat meer mensen dan antwoorden, denk ik.
|
ooja!
tuurlijk je kan het hier ook beantwoorden;) kunnen dames van 20 jaar en 18 jaar vooral antwoorden want die mis ik nog een beetje Alvast bedankt ;) |
oep!
|
als je mensen tussen de 15 en 19 zoekt, moet je niet ineens data gaan vragen over 20-jarigen, want dan klopt er niks meer van je onderzoek.
|
16 - gebruik de pil (yasmin) - ivm acné en zodat ik weet wanneer ik ongesteld word. Wat weinig hoef je te weten, zeg.
|
foutje het hoor 15 tot en met 20 te zijn!
|
Ik ben 15 en gebruik al een aantal jaren de pil. Mijn menstruatie was erg hevig/had veel pijn tijdens de menstruatie en met de pil is dat minder.
|
Citaat:
|
Ik ben 19 jaar en vanaf mijn 14e aan de pil.
Dit deed ik vooral om acné, en nu heb ik hem voor anticonceptie. |
Ja, ik gebruik de pil(micrigyron 30) ik heb m eigenlijk tegen menstruatie pijn aangevraagd. Maar tegen zwangerschap is tie ook erg handig :')
|
Ik begon met de pil toen ik 17 was, nu ben ik 18 en ik begon ermee omdat ik een vriend had en de pil dan veiliger was dan condooms.
|
Ik ben 18 en gebruik nu 1 jaar de pil. Voornamelijk als anticonceptie, omdat mn vriend om privé redenen geen condoom kan gebruiken. Niet echt voor mentruatie, want mijn menstruatieperiode is sindsdien namelijk met 2 dagen verlengd! :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |