![]() |
ik verlang.
ik ben 14 en ik verlang naar seks met iemand die ouder is:$
heeft iemand tips ofzo!?:$ |
heeft iemand tips??:$
|
Als je graag tips wilt over hoe je een wat oudere jongen versiert kun je beter een topic op liefde en relatie openen.
Of heb je het echt over seks met oude mannen? |
Citaat:
|
als mensen boven de 18 seks met jou hebben, is dat strafbaar, dus ik zou het bij fantaseren houden.
|
ook als ik het zelf wil?:$
|
Ja ook dan, dwz: als je ouders aangifte doen
|
maar ik weet dat mijn ouders dat niet zullen doen:$
Ben ik raar? |
Tsja, als je het echt wilt doen zou ik zeggen wees voorzichtig...
Afraden heeft in dit soort gevallen toch geen zin... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me best voorstellen dat je je eerste keer graag hebt met iemand die weet wat ie doet, maar er zit ook enorm veel lol in samen seks ontdekken! En er bestaan ook ervaren jongens die wat jonger zijn ;) Ouder is -helaas- niet altijd beter.
|
Citaat:
hihi |
Citaat:
Een meisje die ervaren is is immers ook wat fijner om het bed mee te delen omdat zij natuurlijk weet wat zij doet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp je volledig tho... Mijn 1ex was ook met een vrouw die veel ervarener was :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb jenog tips ofzo hoe ik het het beste kan aanpakken?!:bloos:
|
Volgens mij wil jij helemaal geen seks met iemand die (een heel stuk) ouder is, volgens mij heb jij gewoon last van hormonen. En een lichaam met hormonen en geilheid is nog niet ook daadwerkelijk seks willen, dat is meer gaan fantaseren en nadenken en zo, het líjkt misschien of je seks wilt (want je voelt ineens allemaal dingen), maar ik denk niet dat je het ook echt wilt, als in: als er écht een naakte volwassen man voor je staat en seks met je wilt hebben, dat je dan toch terugkrabbelt. En dat moet je volgens mij ook nog even doen, dus niet met oude mannen in bed duiken, maar gewoon wachten op vriendjes en dan wachten tot je samen naar de seks toegroeit. En dan houd je het tot die tijd bij masturberen/fantaseren.
|
Citaat:
Kijk, persoonlijk zie ik er geen kwaad in als iemand met iemand die ouder/ervarener is het bed in duikt. Imo age is just a number. |
:bloos: ik heb al heel lang dit gevoel al langer dan een jaar.
|
Citaat:
Ik stond stijf(letterlijk in dit geval) van de testosteron... |
Citaat:
hihi :bloos: nou dat stelt me op mn gemak.. nu nogiemand vinden :S haha |
Citaat:
In mijn geval was het puur sex, helemaal geen liefde en dat kon ik ook niet verwachten... Kijk, de mods zeggen dat je het niet moet doen en het illigaal maar ervaring leert dat als iemand iets in zn koppie heeft geprent dat het toch wel gebeurt >_> Dus het enigste advies wat ik je kan geven is denk goed na. |
Citaat:
hihi ja...:bloos: maar ik wil wel eerst liefde...:bloos: ik ben blond ik weet het. |
Zoals ik zei: voor liefde moet je toch echt bij liefde & relatie zijn.
seksualiteit is meer voor specifieke sekstips voor users die daadwerkelijk beginnen met seks |
Citaat:
|
Citaat:
Ik raad je écht aan af te wachten tot je iemand tegenkomt en dan niet gaat proberen zo snel mogelijk seks te hebben, maar gewoon rustig een relatie op te bouwen met die persoon of zo. En dat komt vanzelf al, echt waar. Je hebt je hele leven nog voor je! (; |
Citaat:
|
Mij lijkt het eigenlijk juist fijner met een meisje die het voor het eerst doet (ik ben nog maagd)
Het is toch veel leuker om samen met elkaar lekker te falen en het is toch grappig als je het verkeerd doet xD Daar is het je vriendin voor ;) Zei vind het dan wss net zo spannend als ik en als er dan een fout wordt gemaakt is het alleen maar grappig lijkt me :P |
Achja.. Het is inderdaad strafbaar jah... Aangezien ik 18 ben en nog nooit seks heb gehad.. hihi:bloos:
Ga eerst is lekker masturberen.. je zelf ontdekken.. en als je wat ouder bent kun je het altijd nog doen .. |
Citaat:
|
Ik vind wat je wilt moet je doen.
Dat doe ik ook! |
Citaat:
|
Iedereen zijn eigen mening em ^^
|
Citaat:
|
Maar je gaat toch niet zo maar iemand zoeken om sex mee te hebben? (A)
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik vind het zelf een beetje raar dat een meisje van 14 het met een oudere man wil doen... denk dat je daar later wel spijt van hebt. Ik zou gewoon maar lekker met je leeftijdsgenootjes gaan flikvlooien, leren die ook weer es wat... anders doet ook nooit iemand ervaring op alleen meisjes die met oudere mannen gaan;O ( want je bent niet de enige die dat wel wil) |
Citaat:
ik ben 17 en ik vind 14 meestal wel n beetje te jong |
14 kan best.
|
Citaat:
|
14 is gewoon te jong, en als je daar goeie redenen voor hebt van niet, zeg dat dan
|
Topic is opgeschoond. Laten we vanaf nu weer liev en sagt voor elkaar zijn, en niet meer off-topic gaan.
|
Liefde en sex kent geen leeftijdsgrens, je bent eraan toe wanneer je gevoel dit aangeeft. Bij sommigen is dit al met 12. Doe wat je gevoel zegt en houd het niet tegen.
|
Citaat:
Liefde vind ik ook een beetje een leeftijdsgrens hebben, meestal is het pas als je rond de 18 bent serieus (in de zin van dat de kans dat jullie bij elkaar blijven groot is). |
Citaat:
|
Goed, ik moest dit topic alwéér opschonen, dus blijkbaar kunnen jullie hier niet normaal op in gaan. Dit topic gaat daarom dus ook dicht, ook omdat TS zich al even niet meer heeft laten zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |