![]() |
Regels Engels
Wat waren ook al weer de regels bij engels van to be enzz je had volgens mij nog eentje van to be die daar op lijkt. Wie kan de definitie daarvan omschrijven? Wat het precies inhoud. Ik heb vorig jaar al paar onvoldoendes gehaald. Ik kreeg vervolgens een waarschuwing dat ik beter me best moest doen in Engels. Ik hoop dat ik het dit jaar weg kan werken. Wie kan me daarmee helpen om goede zinnen samen te stellen enzzz.
|
Regels to be? Bedoel je de tijden? Iets anders? Ik snap nou niet wat je echt wilt 'to be enzz'? In welke klas zit je eigenlijk?
|
Ja volgens mij is dat het. Bijvoorbeeld: I be, You be. You are enzz maar je hebt ook een andere vorm daarvan. Ik ben ze allemaal vergeten. Hoe zat dat ook alweer? Wil je mij misschien uit dit probleem helpen. Ik wil goede zinnen maken. Ik zit in de 2de klas.
|
To be:
tegenwoordig tijd (present): I am - Ik ben You are - Jij bent He/she is - Hij/zij is We are - Wij zijn They are - Zij zijn verleden tijd (past): I was - Ik was You were - Jij was He/she was - Hij/zij was We were - Wij waren They were - Zij waren Zo? En voor alle tijden kun je altijd nog hier kijken. Hoewel je ze waarschijnlijk nog niet allemaal kent/nodig hebt. |
Juist. Dank je wel EM. Ik had een groot probleem en die probleem is nu opgelost dankzij dit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |