![]() |
Voor welke voetbalclub ben je?
De titel zegt het al.
Voor welke voetbal club ben je? Mag nationaal & internationaal zijn! Vul het zo in. [Clubnaam] [Competitie (mag hoeft niet)] [Land] |
NEDERLAND:
SC Cambuur leeuwarden Jupiler league Nederland AFC Ajax Eredevisie Nederland ENGELAND: Chelsea FC Premier League Engeland SPANJE: Valencia FC Primera Devisión Spanje FC Barcelona Primera Devisión Spanje ITALIË AC Milan Seria A Italië DUITSLAND: Borussia Dortmünt Bundes Liga Duitsland |
Sparta natuurlijk.
|
FC groningen
|
CAMBUUR ook al falen ze HARD
|
ja gaat idd niet best haha. stenly moet er uit.
|
PSV na die 10-0 :o
|
Citaat:
|
Amsterdamsche Football Club Ajax N.V.
|
Ik ben altijd voor degene die wint.
|
Het zou wel van lef getuigen als iemand er hier nu volmondig voor uit durft te komen dat hij/zij voor Feyenoord is.
|
Citaat:
|
Ik moet toegeven, ze hebben meer supporters dan geld. En wat je "Doe eens niet zo stoer" betreft, doe eerder eens normaal en gedraag je naar je leeftijd.
|
Feyenoord is en blijft mijn club! Feyenoord met de mooiste Kuip en het grootste Legioen!
|
KRC Genk !
|
Ajax ! :D
|
Feyenoord, sowieso! Voor altijd.
|
lol feyenoord;)
|
Citaat:
|
hoppa stenley er uit. en naar vittese???
|
Ajax
|
PSV natuurlijk!
|
gaat affelay nu weg in de winter stop???
|
Ajax en Liverpool FC
|
Citaat:
|
Feyenoord natuurlijk!
10 - 0 verliezen, en dan de volgende wedstrijd weer met 42000 man in de kuip om hun cluppie te steunen! Dat zijn supporters! Als PSV met 10 - 0 verliest hebben ze geen fans meer.. >.> |
Citaat:
maar daar heeft die een punt *O* |
PSV
|
Sparta rotterdam 4 ever!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben VVV'er in hart en nieren :cool: |
Voetbal is in mijn ogen de meest waardeloze sport ter wereld.
Een stelletje wannabe popie jopies die een leren balletje in een netje proberen te krijgen, krijgen ze hinder in de tussentijd en ze een tikje op het been krijgen laten zij zich meteen vallen en gaan luidkeels lopen janken... Een RUGBY speler aan de andere hand---- |
AJAX
|
Helemaal niet.
Alleen voor Nederland bij het EK of het WK. Van al het andere voetbal komt alleen maar ellende. |
Ajax Amsterdam
|
Jupiler Leauge :
Fc Den Bosch Eredivisie: Feyenoord Primerá Division: Real Madrid Engeland: Arsenal FC |
NEDERLAND
ajax amsterdam. ENGELAND West Ham united. SPANJE Real Madrid. FRANKRIJK Olympique Marseille |
Tottenham HotSpurs
|
Ruud v Nistelrooij
|
Voor mij is er maar 1 club ( Kan ook niet anders :P)
Fc twente! |
_O_Feyenoord_O_
|
Heracles almelo!!!
|
Nederland ; Ajax
Belgie; Club Brugge Frankrijk; Lille Spanje; Barcelona Italie; Udinesse Duitsland; Bayern Munchen Engeland; Manchester United |
Citaat:
Citaat:
:confused: |
Citaat:
Er is voor mij geen andere club die mij ook maar iets doet. Twente ben ik mee opgegroeid. Dat is echt mijn club. |
Citaat:
Ik bedoelde dat ik ook voor Fc Twente ben, maar dat IK deze mening Citaat:
Nogmaals mijn excuses:bloos::bloos::bloos: |
Chelsea 4 life!
|
FC twente ofcourse!
|
Nederland:
Ajax Engeland Manchester City, Newcastle United en Swansea City |
Real Madrid (Cristiano Ronaldo!)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |