![]() |
Inholland slecht of goed??
Ik moet dit jaar kiezen welke HBO-opleiding ik wil doen.
Ik ben van plan om HBO verpleegkunde te gaan doen. Eerst ik wilde naar Inholland want dit was lekker dichtbij! Maar nou hoorde ik dus dat bij Inholland de opleidingen helemaal niet zo goed zijn. Er valt namelijk heel veel uit en de lesstof is niks. Maar is dit echt zo beroerd of is het gewoon gelul, want ik wil namelijk wel een goede opleiding doen. |
Ik ben hier ook wel benieuwd naar! Ik heb namelijk wel een leuke studie gezien bij inholland maar het diploma moet daarna ook wat waard zijn. Deze studie is ook in wageningen te volgen (op een andere hogeschool) maar dit is te ver weg voor mij.
Staat een inholland diploma slechter dan van een andere hogeschool? Of is dit alleen bij bepaalde opleidingen zo? |
INholland staat bekend om het kopen van diploma's, echt letterlijk.. Maar daar weet ik niks van. :)
|
hmmm zit zelf dit jaar op inholland. Ik vind het wel een goede school en ik hoor juist dat het op hva niet egt goed is
|
InHolland is als organisatie heel slecht, dat hoor ik echt van iedereen. Studenten die in een blok een bepaald vak moeten hebben wat gewoon geschrapt wordt omdat er geen docent is, binnen 1 blok 3 verschillende docenten voor 1 vak omdat docenten steeds stoppen, tentamen maken voor vak A en dan een cijfer voor vak X krijgen wat echt totaal niets met jouw opleiding te maken heeft en dan maanden bezig zijn om het goed te krijgen.
En ze weten binnen InHolland ook best dat het een zooitje is, mijn baas op mijn oude werk had een vriend die als interim manager bij InHolland bezig was die adviseerde ook letterlijk om bij problemen een brief te sturen naar de directeur van InHolland waarin je dreigde naar de media te stappen en dan zou InHolland wel eens wat voor je gaan doen. |
Een vriendin van mij heeft een jaartje Communicatie gedaan op INholland om haar P te halen en die had nergens last van. Ze heeft niet haar hele studie hier gevolgd, maar in dat jaartje heeft ze geen problemen gehad. Nu is ze geaccepteerd op de Universiteit Leiden.
|
Op mijn Inholland (Inholland Alkmaar) heb ik weinig problemen. Alleen nu in het 2e jaar begin ik me aan wat dingetjes te irriteren.
|
zoek maar op google, inholland diploma's zijn tegenwoordig niets meer waard!
|
ga NOOIT!! maar dan ook nooit naar InHolland! Slecht, slecht en nog eens slecht.
Stelletje egocentrische zakkenvullers zijn het! |
Ik wil graag wel onderbouwde meningen horen, dat lijkt me constructiever voor de discussie. ;)
|
Het verschilt van opleiding tot opleiding. Sommige takken van InHolland zijn totale bagger, andere voldoen aan de eisen volgens rapporten erover. Nu is 'voldoen aan de eisen' daarmee niet direct een goede opleiding, maar toch.
Bekijk even wat er geldt voor jouw opleiding zou ik zeggen. |
beste is avans of fontys of zo
|
Mss is de HAN een optie, die zit ongeveer in dezelfde steden als ik me niet vergis...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |