![]() |
Abonnement voor mobiele telefoon
Ik weet niet zeker of het hier goed staat maar ik kon niet bedenken waar het anders heen moest. Maar goed,
Wordt je abonnement automatisch een jaar verlengd als je niks zegt en het gewoon doorloopt? M'n abonnement loop namelijk tot 9 november maar ik wist niet goed wat ik zou doen dus liet ik het maar even lopen. Nu heb ik wel een goedkoop sim-only abonnement die ik wel wil houden maar wordt die gewoon weer een jaartje verlengd als ik niks zeg? Alvast bedankt! (T-Mobile is de provider trouwens) |
Nadat een abonnement afloopt, loopt het daarna gewoon door. Je hebt dan de mogelijkheid om elke maand op te zeggen. Je zit er dus niet weer een jaar aan vast. Dit is dus alleen in het geval van stilzwijgende verlenging. Waar je wel op moet letten is of je wel dezelfde abonnementskosten blijft betalen. Bij een simonly krijg je normaal een korting van de duur van je abonnement. Het is dus mogelijk dat deze korting wel wordt stopgezet en je opeens meer gaat betalen.
|
Oké, bedankt!
Het is een voordeelsim van T-Mobile 300 minuten en 100 smsjes voor 12,95. Dus niet echt een korting maar een heel ander abonnement, ik heb geen flauw idee hoe ze het daarna gaan doen maar ik zal maandag wel even bellen naar de klantenservice. Dat ik daarna elke maand kan vernieuwen is wel fijn. |
Ik zat altijd bij Orange, maar dat werd overgenomen door T-Mobile. Toen mijn abonnement afliep, liep het daarna gewoon stilzwijgend door. Weet niet meer wat voor abonnement dat was... Maar het abo liep inderdaad bij stilzwijgen gewoon door :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |