![]() |
benauwd?
ik heb het de laatste tijd nogal erg benauwd,
meestal s'avonds maar ook overdag gebeurt het regelmatig vroeger ook al veel last van gehad, toen een jaar of drie weggeweest maar nu komt het echt heel veel erger terug. heb ook zon puffer, vroeger hielp dit wel maar nu voor geen ene word er erg shagrijnig van enzo iemand weet wat ik kan doen? bvd kevin |
Ga even langs bij je huisarts. Die kan eventueel een longfunctietest (blaastest) laten uitvoeren om te kijken hoe het nu is met je longen. Dan kan je eventueel ook andere medicijnen krijgen die wel helpen. Deze tijd van het jaar is ook niet fijn als je last hebt van je longen nu het weer vochtiger en kouder wordt.
|
heb je mss last van astma?
|
Ik zou toch even naar de huisarts gaan. Heb je last van veel stress? Dan zou het ook hyperventilatie kunnen zijn.
|
Citaat:
Die zei dat het eenn luchtwegenontsteking was Toen krijg ik die puffer maar ik ga vrijdag weer |
En het is best goed mogelijk dat je ondertussen andere medicijnen of een andere dosis nodig hebt. Je bent alweer 3 jaar verder.
Ik kreeg op mīn 12e toen ik naar de longarts werd gestuurd, ook te horen dat ik nu echt wel iets anders in moest nemen dan die kinder medicijnen die ik daarvoor had. Ja weet ik veel, ik krijg die dingen toch mee van de huisarts:nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |