![]() |
Pubersaait #1182
Continue THE MADNESSSSS!!!111
|
Lucky Luciano 44
wheezle 35 Absinthe 35 sann 34 CreativeMusic 33 Kazet Nagorra 28 Sarah 26 qandy 22 Sherlock 20 N00dles 19 forever 19 Martiño 18 egon 17 Carn 16 Stefenootje 16 White Trash 15 Queasy 14 IKBENBABSWEL 14 KirstenR 13 Commendatore 9 Tink* 8 Repelsteel 7 Trimm Trabb 7 Etmakas 5 kika,x 4 Pippeloen 4 Moz 4 Lorelei 3 Uice 2 Allure 2 Tigerly 2 linooz 1 Jasmijn. 1 Macrador 1 deadlock 1 Missy 1 Havock 1 |
omg die piemels met die aandoeningen :'(
|
lol ik ben blij dat ik gewoon de kantinestopics lees :P
|
liefdeliefdeliefdeliefdeliefdeliefde yes :o
|
Oh, taart en pils voor mijn forumvrindjes :)
|
Ah, ik ben net op tijd zie ik. :D
'navond mensen. |
Citaat:
en chocoladepepernoten? :bloos::bloos::bloos: |
Yay, pils. De taart mag je houden, tenzij appel-kruimel-, worteltjes- of chocolade-.
|
Kun je een font met .tif extensie gewoon in de windows/fonts map gooien?
Edit: gedaan, en installed (Y) |
ik kan niet slapen! -O-
|
hellluuup:(
|
ik kan nooit lang slapen :cool:(n)
|
Ik kan alleen maar lang slapen.
|
:D
nachtbrakers! |
Yes.
En ik ga zo maar eens pitten, de ouderdom slaat toe. Zwaar brak van gisteren enzo. |
Ik had al meer dan een week niet normaal geslapen, maar na die meet ben ik een soort van ingestort. Om 6 uur 's avonds was ik thuis en om 10 uur lag ik in m'n bedje (Voor mijn doen HEEL vroeg).
Toen werd ik om 10 uur wakker, even ontbeten en daarna weer verder geslapen tot 4 uur. :o Ik had 't nodig blijkbaar. |
Citaat:
Citaat:
|
ik ga even jullie meettopic zien :cool:
|
Citaat:
|
hahahaha! Heb je echt gekotst?? Op de meet zelf, of nadien thuis? :p
|
In de taxi, precies op het moment dat we bij WT's huis waren. :o
En daarna nog een aantal keer. Het kutte is dat ik de dronkenschap nooit aan voel komen. Het is gewoon heel gezellig, ik voel me prima en dan ineens *bluuuurgh* en dan ben ik een hele dag ziek. Achjaaaaa. Ik moet mijn bijnaam 'de WC-knuffelaar' natuurlijk wel eer aan doen. ;) |
Ik heb vannacht echt iets van 11 uur geslapen :D Ik had deze week een nieuw hoofdkussen gekocht, en sindsdien heb ik moeite met opstaan (serieus, ik slaap door de wekker heen nu).
|
Watvoor magisch wonderkussen is dat n00dle? Die wil ik ook!
|
Citaat:
|
Citaat:
Hema hoofdkussen, 100% polyester, 8,- voor een enkele. Er waren ook nog met donzen vulling, alleen die waren volgens mij 4x zo duur. |
Citaat:
|
Ik had 'gelukkig' niet in de taxi zelf gekotst, maar voornamelijk over mezelf.
En omdat het was op het moment dat we op onze bestemming aankwamen, kon ik meteen de deur opengooien. Maarrr het schijnt dat je flink moet dokken als je wel in den taxi kotst. |
Hm, de volgende keer dat ik in een taxi zit ga ik vragen naar het tarief van kotsen in een taxi. En naar hoe dat tarief dan wordt vastgesteld.
|
Per kubieke cm die besprenkeld is met projectiel kots, met een toeslag voor brokjes en sterke geurvariaties. :Y
|
Citaat:
|
Wellicht, maar die wordt vast weer uitgebalanceerd door de vergoeding die je moet betalen voor de emotionele schade berokkend aan de chauffeur.
|
Slaap eens wat korter mensen!
|
Mensen uit groningen kunnen mij dinsdag spotten :p tink Naamzoek
|
Citaat:
|
Ik heb vannacht geslapen als een bergmarmot! :y
|
|
Goeiemorgen!
|
Goeiemorgen!
Ik had tegen Rationeel gezegd dat ik het prima vond als-ie bij me bleef slapen en dat-ie ook (voor zijn doen) best een beetje uit mocht slapen.. maar dat-ie eigenlijk wel om half 10 de deur uit moest zijn omdat ik nog een hele lading studiezooi had, die vandaag af moest. Hij is net de deur uit gelopen :D :o |
Stoute rationeel!
|
"uitslapen", jaja!
|
Hm, mijn ervaring is dat wanneer Rationeel en Lorelei batsen of gebatst hebben ze dat niet altijd in subtiele of verhullende termen kenbaar maken, dus misschien is het wel waarheid!
|
ik neem aan dat je "gebatst" bedoeld, gezien het kenbaar maken (al dan niet online op een forum) tijdens het batsen zelf enigszins curieus is te noemen!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ter verdediging van Trimm: die taxi's reden ook wel een beetje wild, dus het kan dat het net het laatste zetje was dat ze nodig had.
|
Op een schaal van 1 tot 10 was mijn kater een 6, dus dat viel nog reuze mee. Maar ik had dan ook tot n uur of 16:00 nog geslapen zaterdag (y).
|
Op een schaal van 0 tot 10 was mijn kater een 1 ofzo, maar ik had eigenlijk ook niet heel erg veel gedronken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |