![]() |
Abonnement
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een Blackberry (of evt een andere telefoon) waarbij ik een eenjarig abonnement kan afsluiten voor max. 20 euro per maand, met onbeperkt internet. Is dit mogelijk? |
heb je al google gebruikt of op de sites van de providers gekeken?
Wij zijn geen google machine, maar een forum waar je vragen kan stellen over producten en diensten. |
|
Ik heb zelf al gezocht ja, maar het is mij niet helemaal duidelijk of het onbeperkt internet al bij die prijzen inbegrepen zit. Bijvoorbeeld bij een Hi-abonnement van de Phone House: is die 22,45 per maand incl eindeloos online, of komt er nog 7,50 bij?
|
inclusief betekent dat de prijs er al bij is genomen
|
Exclusief, je kan 'eindeloos online' als optie selecteren. Het wordt dus €29,95 / maand + €24,95 aansluitkosten. In het eerste jaar geef je er dan €384,35 aan uit. Het is trouwens wel een tweejarig abonnement.
Citaat:
|
die van hi zijn over het algemeen best goedkoop
|
Sluit geen Abonnement af op T-MOBILE.
Zijn oplichters ze schrijven 2x per maand het dubbelen van je bank af. En ze helpen je niet eens in de winkel, moet het allemaal zelf regelen door te bellen. Ik ken veel vrienden die het zelfde probleem hebben. Ik heb er echt spijt van dat ik daar mijn Blackberry abonnement heb. |
Vreemd dat eindeloos online van hi bij de blackberry duurder is dan bij andere telefoons.
|
Er zijn wel blackberry's voor 1 jaar alleen die kopen op €22,25 /mnd
Anders heb je een abbonoment van 2 jaar en €18.75 /mnd kijk zelf maar even een kijke ;) KLIK HIER |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |