![]() |
bakkebaarden
heey,
ik vroeg me af.., of ik me bakkebaarden sneller en dikker kan laten groeien. Ik ben 16 jaar en sinds een half jaar laat ik ze staan. maar ze zijn niet echt dik.. wel lang een vriend zei., als je ze paar maanden vaak weg scheert, gaat het steeds sneller groeien klopt dit? ik scheer me nu ong 1-2 x per week maar bijna nooit me bakkebaarden dankjee ;) |
Door scheren worden je haren wel dikker aan de uiteinden, dus lijken ze ook voller. Hoe je ze sneller laat groeien zou ik niet weten, op haargroeimiddel moet je denk ik niet al te veel vertrouwen. Naar mijn idee is het enige wat je kunt doen, ze inderdaad blijven scheren (of alleen trimmen ofzo).
Succes! |
Haren gaan niet sneller/meer/dikker groeien omdat je ze scheert/knipt. De punten zijn dan wel stomper waardoor de haren dikker kunnen lijken en omdat ze minder blootgesteld zijn aan de zon, zijn ze ook minder verkleurd en vallen ze iets meer op, geloof ik. Maar er is niet echt een wondermiddel voor.
|
misschien was het gewoon een hint van je vriend; dat je ze af moet scheren.
|
bedankt, trimmen zou best wel kunnen,
en @lente, nee hij deed het eerder zelf ook. |
Je zou minoxidil kunnen proberen. Wordt doorgaans door alopecia patienten gebruikt in de hoop de haargroei weer te bevorderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
als hij nou gewoon een paar jaar geduld wil hebben krijgt hij automatisch wel vollere bakkebaarden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |