![]() |
Het beste idee van!!
Heej allemaal,
ff vragje: ik moet voor engels een presentatie houden over 'het beste idee van klas A3a' (mijn klas)... wie weet er een goed, serieus!! idee of een goeie site?? alvast bedanktt! |
Wat voor soort idee moet het zijn?
|
maakt niet uit, ,maar het mag nog nie bestaan!
|
Maar heb je er zelf geen ideeën over?
Weet je al welke richting je op wilt bij het bedenken? Je kan een product bedenken voor kleding, eten, de auto, de fiets, etc.. Je kijkt dus veels te breed ;) |
kweet dat ik veel te breed kijk, maar iets met cultuur is wel leuk...
geen auto's ofzo! iets voor mensen, maatschappij (logisch) of talen. maar dat is niet zo handig in t engels!maar tmoet niet te moeilijk zijn, want t moet in t engels en dat kan k niet zo goed. k wil wel iets speciaals, origineels. |
Je noemde zelf een site.
Wat dacht je van een fastfoodrestaurant online, zodat je je hamburgertjes thuis kunt opeten :D Richting de maatschappij had ik voor school een leuk product gemaakt met een groepje. Het was een soort pasje, met een chip (soort chipknip). Als je achter de pc ging moest je dat in de pc stoppen, en omdat je leeftijd enzo op het pasje stonden kon je niet op sites die voor ouderen waren bedoeld. Dat systeem moest je dan ook gebruiken bij online betalingen, zodat je altijd geïdentificeerd werd, en er dus geen computercriminaliteit meer mogelijk was. Ik hoop dat je hier iets mee kan. ;) |
leuk idee...
maar eigenlijk bedoelde ik meer een site waar je ideeën op kan doen. ik kon het niet echt vinden. maar in elk geval bedankt, ik ga er over nadenken! |
Citaat:
Ik neem tenminste aan dat je het idee alleen maar hoeft uit te leggen en niet hoeft te maken :p |
dat is echt een supergoeie!!! kga er over nadenken...
|
Die dingen bestaan volgens mij al.
In ieder geval wel als een Iphone app ;) |
nou én. dat weten ze toch niet (hoop ik...) :)
|
Misschien dan iets met een ingebouwde grammatica-herkenner erbij?
Want ik neem aan dat de huidige middelen daar nog niet zo vergevorderd in zijn, of wel? |
Nope, als je iets invoert bij google translate let het niet op grammatica, dus dat is wel een goed idee.
Ik hoop alleen wel voor Kopin dat hij alleen hoeft uit te leggen, want zoiets maken lijkt me niet echt makkelijk |
dat weet ik dus niet (of ik het moet uitleggen) want het maken is idd echt spr moeilijk.
en kben echt nie technisch ofzo dusja! |
site waar je je eigen ballbusting machine kunt bestellen en customizen.
|
??
|
reageer please nog ff op deze topic! k zit echt in grote nood!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |