Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Seks zonder dat je het wil? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1818291)

DeCorte 28-10-2010 15:38

Seks zonder dat je het wil?

Hebben jullie wel eens gehad (of gehoord over) dat iemand seks met je wilde terwijl je zelf helemaal niet wilde? Blijkbaar schijnt het wel es voor te komen, dus ik wilde weten of jullie hier ook ervaring mee hebben... (meisjes én jongens mogen reageren)

marina16 28-10-2010 15:41

Ja hoor wel eens gehad.
eigenlijk heb ik t nu :P mn toemalige vriend wil mij maar al te graag ontmaagden. maar houd hem lekker in spanning want ik wil nog niet (a)
en als hij iets doet wat me niet aanstaat heeft hij een probleem...

Sarah 28-10-2010 16:46

Soms heeft mijn vriend zin en ik helemaal niet, ja. Maargoed, dan gebeurt er natuurlijk ook niets.

Ik ben nooit verkracht of bijna verkracht, als je dat soms bedoelt.

Freyja 28-10-2010 17:55

Daar zijn statistieken over... en echt een schokkend aantal vrouwen (én mannen) komt in aanraking met ongewenste intimiteiten, maar dat zijn niet allemaal verkrachtingen natuurlijk. Kan de cijfers zo niet vinden, maar volgens mij gaat het echt richting of zelfs voorbij de 50%. Staat wel vaker in de krant...

Zelf heb ik 'gelukkig' alleen maar ervaring met mensen die zomaar naar je borsten, billen en kruis grijpen.

Secret Agent 29-10-2010 08:22

Een exvriendje vond het niet nodig om te wachten met seks tot ik daar ook klaar voor was en vond het nodig om ineens bovenop me te komen liggen en aan mijn broek te friemelen, terwijl zijn piemel er al uit hing. Toen ik twee keer duidelijk had aangegeven dat ik dat niet wilde, luisterde hij nog niet en heb ik gemept. Daarna vroeg hij hel verontwaardigd 'waarom sloeg je me nou?'
Bleek sowieso niet de meest snuggere jongen te zijn, want in diezelfde tijd zou hij blijven slapen, de eerste keer dat een jongen bij mij bleef slapen. Toen hij doorkreeg dat ik écht niet wilde dat hij bij mij in bed kwam liggen ('Ik dacht, dat meent ze vast niet serieus, ze maakt een grapje!'), werd hij heel kwaad en begon hij te gooien met 'Daar heb ik recht op, ik ben je vriendje!'. Hij is die nacht blijven slapen, op zijn luchtbedje, naast mijn bed. De week daarna heb ik het toen toch maar uigemaakt.

DeCorte 29-10-2010 10:51

"Maar liefst 18% van de meisjes en 4% van de jongens zijn wel eens gedwongen om iets te doen of toe te staan op seksueel gebied" heb ik ergens gelezen. Da's nog geen 50%, maar wel echt onwijs veel.

gerard321 29-10-2010 13:39

denk niet dat mensen het zomaar gaan zeggen op een openbaar forum dat ze misbruikt zijn of zo

Reverend 29-10-2010 14:01

Citaat:

gerard321 schreef: (Bericht 31007540)
denk niet dat mensen het zomaar gaan zeggen op een openbaar forum dat ze misbruikt zijn of zo

lol

Verder tsja, ik word regelmatig door bitches betast in de club zonder dat ik daar zin in heb maar dan duw ik ze gewoon weg.

gerard321 29-10-2010 14:03

wat is er lol aan?, als jij dit lol vind moet je eens goed nadenken

Reverend 29-10-2010 14:46

Dat hoeft niet hoor, als je even de search gebruikt kan je tientallen misbruik topics vinden van de afgelopen jaren op dit openbare forumpje. Anonimiteit yay.

gerard321 29-10-2010 15:06

nee dit is niet anoniem, je post hier ook met naam en toenaam dat scheelt dan weer;)

Sander =D 29-10-2010 16:34

Citaat:

gerard321 schreef: (Bericht 31007970)
nee dit is niet anoniem, je post hier ook met naam en toenaam dat scheelt dan weer;)

Jij post hier met je naam, en ik ook;)
Maar hoeveel gerards zouden er rondlopen in nl, en hoeveel sanders?
En als je eens even kijkt naar de "namen" van mensen zie je dat lang niet iedereen met zijn/haar eigen naam post ;)
Voor de meeste mensen is het gemakkelijker om zoiets op een forum te zetten dan op andere plekken hoor..
Als ik het hier heb over een kees, dan neem ik aan dat jij niet je buurman verdenkt die toevallig ook kees heet.

gerard321 29-10-2010 17:17

lol, wie zegt dat ik gerard heet?;)
maar ik probeer gewoon te zeggen, dat het makkelijker is om het met iemand die diichtbij je staat te bespreken,dan het op een internetforum te gooien. weet ik uit ervaring

Absinthe 29-10-2010 19:46

Citaat:

gerard321 schreef: (Bericht 31008641)
lol, wie zegt dat ik gerard heet?;)
maar ik probeer gewoon te zeggen, dat het makkelijker is om het met iemand die diichtbij je staat te bespreken,dan het op een internetforum te gooien. weet ik uit ervaring

Ik denk dat het sowieso niet makkelijker is om het er IRL over te hebben, dat lijkt me eerder andersom. Ik denk alleen wel dat het je meer oplevert dan wanneer je het op een forum neerzet.

gerard321 29-10-2010 19:50

precies, dat bedoel ik
tuurlijk is het lastig om er over te beginnen
maar je bereikt meer om het tegen iemand te vertellen die je vertrouwt.
dan op een forum

Absinthe 29-10-2010 19:51

Oh, en ot: naast inderdaad ongewenste handen op billen en borsten (en bovenbenen, laatst, een kwartier lang in de trein :s) e.d. heb ik alleen één keer seks met iemand gehad toen ik er zelf eigenlijk helemaal geen zin in had maar hij zat in een dipje en toen vond ik dat ie het verdiende ofzo. Ik geloof dat hij er niets van gemerkt heeft, gelukkig, maar ik vond het achteraf gezien toch vooral een vervelend ervaring.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.