![]() |
v-lid saais #1188
*O*
|
nee joh, een v-lid post is een post waarin je een tipje van de sluier oplicht maar niet over de brug wilt komen
|
dusseeeuh
ik ga even douchen! kusjes voor alle lieve meiden! |
Ha eerst!
qandy 60 Etmakas 51 sann 50 Sarah 49 N00dles 39 egon 32 Paranoide 23 Moz 22 Uice 20 Stefenootje 16 *Miekje* 14 kadir_107 14 Kazet Nagorra 13 Andijvie 13 Rode Panda 12 Panopticon 10 Jasmijn. 10 forever 9 Carn 8 Jaeger 7 Lorelei 6 Absinthe 6 Lucky Luciano 5 Allure 2 White Trash 2 Sidhe 2 Queasy 1 Missy 1 Pippeloen 1 Sigmund 1 Tink* 1 Commendatore 1 Toon topic & sluit venster Oh grapje qandy het komt door jou :mad:, niet door sarah. |
Citaat:
Daar heb je dus geen zak aan. :s Had je niet beter kunnen wachten en het gewoon IRL kunnen vertellen? Want dan had je haar reactie gewoon meteen kunnen zien. Hm, hier heb je natuurlijk ook geen zak aan, want het is achteraf gelul :p Citaat:
|
Citaat:
|
sorry absinthe, hoe sann jou naamzoek deed deed me denken aan hoe je een hond roept.:bloos:
|
Citaat:
edit: dat is bovenstaande natuurlijk ook :p |
Citaat:
|
Nou, dan is dit geen v-lid post:
soms vnid ik mezelf dik, en soms niet. En volgens de BMI-meter ben ik niet te dik, maar wle bijna een beetje. Dus ik weet het niet!!! Ik wil lekker slank zijn met pronte borstjes!11 |
Citaat:
|
PrONTE!!!
|
Citaat:
|
Had ik maar pronte borstjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik neem aan dat de c6 niet beter is dan de n97
|
Ik voel me een nicht :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg de N79 mini, 11-11 pas :P
|
Ik voel me dik.
|
Ik wil een hete man in mijn bed, maar dat gaat 'm niet worden vanavond :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat een kuttopic, nu al :D(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben te dik voor een hete man,
|
Citaat:
|
Citaat:
*O**O**O**O* *O**O**O**O* *O**O**O* *O**O* *O* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en kazet bedankt voor de tip :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar: ik ben lui, hou niet van sporten, maar wel van eten en van chips. Dus eignelijk is het best een wonder dat ik nog gen overgewicht heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niets mis met homo's!!!!!
Zo goed? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moest vandaag bij de AH een 15jarig mutsje inwerken, dat echt te dom voor woorden was. Ik werd er niet goed van. |
Citaat:
|
Citaat:
hahahahahah ik lach me slap om die "Dom tweets" :D Fantastisch. Elk uur lach ik weer hardop :D(N) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |