![]() |
tv monitor
Ik heb een vraag over mijn tv monitor. ik heb een LG tv monitor Full hd, res 1920 x 1080, 5 ms.
Ik merk als ik mn pc op 70 hz of hoger zet krijg ik een kleine vertraging in games, ook bij hele simpele spellen zoals pinball ofzo. op 60 hz werken alle games best goed. maar ik vind ook als ik mn tv monitor vergelijk met een normale pc monitor komt alles op mn pc monitor veel sneller op mij over zoals bij snelle firstpersonshooters. Of is het misschien naar mijn idee, want op internet kan ik nergens info vinden over deze problemen herkend iemand ook deze problemen? |
Volgens mij kan je monitor niet meer aan dan 60hz dus zul je maximaal effect krijgen als je je pc ook op 60hz zet.
Je krijgt dan inderdaad rare effecten als je pc op 70Hz staat en je monitor op 60Hz. |
een LCD/TFT-scherm draait op 50 of 60 Hz. Wanneer je meer wilt, is het idd niet meer dan gebruikelijk dat het niet goed gaat.
En dat oude beeldbuizen sneller zijn met beelden weergeven is iets wat bekend is. Wil je echt gamen, dan had je een monitor moeten nemen met een vertraging van 2ms. |
Citaat:
|
mischien is het handig als je er ff bijzet wat voor tv monitor je hebt welk merk en model
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |