Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   T-mobile oplichters (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1818444)

Fashion Icone 30-10-2010 14:49

T-mobile oplichters
 
Ik heb een Abonnement op Blackberry bold T-Mobile ik betaal maandelijks 25 euro.
Mijn moeder heeft daar ook een abonnement op Blackberry bold zij betaalt 31 euro per maand.
Er komen zomaar kosten er bij nu betaal ik 50 euro per maand?
Terwijl ik 25 per maand te hoor betalen bij mijn moeder is het zelfde probleem bij haar wordt ook het dubbelen afgeschreven.
En 2 weken geleden is zomaar mijn blackberry bold simkaart geblokkeerd.
Ik ben naar de winkel toe gegaan en die zeiden dat er geen geld op mijn bank rekening stond terwijl dat helemaal niet waar was.
Die man van de winkel vertelde mij dat die T-mobile family paket gratis was voor 6 maanden ik heb mijn mobiel nog voor geen 3 maanden en ik moet nu voor die Family pakket 8,40 gaan betalen ik heb het via internet opgezegd maar krijg ik mijn 8,50 niet meer terug?
En mijn andere extra kosten dat er zomaar wordt afgeschreven?
Ik weet echt niet wat ik moet doen?
Het zorgt voor zoveel stress thuis.

Danny-058 30-10-2010 16:30

Ik zou er gewoon weer heen gaan en ze gewoon de waarheid vertellen en rekeningen laten zien.
t-mobile heeft zijn voordelen & nadelen.
ik heb nu gratis mobiel internet voor 3 maanden
maar heb het nu al 4 maanden ^^

Balance 30-10-2010 17:01

Zorg eerst dat je inzicht krijgt in je factuur. Dat kan bijvoorbeeld via internet, t-mobile biedt de mogelijkheid om online je factuur in te zien. Kijk goed waar zij de kosten vandaan halen, bijvoorbeeld of je buiten je bundel hebt gebeld, of je hoge internetkosten had, etc.
Als nu blijkt dat er geen extra kosten zijn maar dat ze je abonnementskosten gewoon erg hoog rekenen, ga dan je contract eens goed bekijken. Bij het aangaan van je contract heb je als het goed is alle afspraken die je met de verkoper maakte er in laten zetten, zoals de abonnementskosten van 25 euro per maand en t-mobile family gratis de eerste 6 maanden. Dat behoort er dus allemaal in te staan, dus zoek dat op.
Ga vervolgens met je contract en je factuur naar T-mobile en geef aan dat het niet klopt en dat je graag wil dat zij het oplossen voor je.

Lucky Luciano 30-10-2010 17:41

Het is nogal een onduidelijk verhaal. Je moet was specifieker zijn.

Citaat:

Fashion Icone schreef: (Bericht 31011056)
Ik heb een Abonnement op Blackberry bold T-Mobile ik betaal maandelijks 25 euro.
Mijn moeder heeft daar ook een abonnement op Blackberry bold zij betaalt 31 euro per maand.

Ok, 2 abonnementen. Beide maken ook gebruik van het family pakket?
Citaat:

Er komen zomaar kosten er bij nu betaal ik 50 euro per maand?
Terwijl ik 25 per maand te hoor betalen bij mijn moeder is het zelfde probleem bij haar wordt ook het dubbelen afgeschreven.
Die kosten komen er niet zomaar bij, waaruit bestaan die kosten. Op je factuur staat waaraan je extra betaald. Wat is die andere 25 euro dan?
Citaat:

En 2 weken geleden is zomaar mijn blackberry bold simkaart geblokkeerd.
Ben je afgesloten?
Citaat:


Die man van de winkel vertelde mij dat die T-mobile family paket gratis was voor 6 maanden ik heb mijn mobiel nog voor geen 3 maanden en ik moet nu voor die Family pakket 8,40 gaan betalen ik heb het via internet opgezegd maar krijg ik mijn 8,50 niet meer terug?
Dan is er dus door hun een fout gemaakt, het had nog 3 maanden gratis moeten zijn. Maar heb je het pakket wel kunnen opzeggen of kon dat niet?
Citaat:

En mijn andere extra kosten dat er zomaar wordt afgeschreven?
Wat zijn dat voor kosten?
Citaat:

Ik weet echt niet wat ik moet doen?
T-mobile is natuurlijk ook een criminele organisatie, waarbij klantenservice de laagste prioriteit heeft en alles draait om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Maar goed, Youp werkt nu aan de weg(y)

A Capelle 31-10-2010 16:49

Misschien ga je over je limiet (van bellen, smsen of de datalimiet bij internetten) heen.

Adore 01-11-2010 08:14

Citaat:

Danny-058 schreef: (Bericht 31011672)
Ik zou er gewoon weer heen gaan en ze gewoon de waarheid vertellen en rekeningen laten zien.
t-mobile heeft zijn voordelen & nadelen.
ik heb nu gratis mobiel internet voor 3 maanden
maar heb het nu al 4 maanden ^^

Da's geen voordeel hoor, die rekening valt vanzelf een keer op je mat.

T_ID 03-11-2010 19:00

Citaat:

Fashion Icone schreef: (Bericht 31011056)
En mijn andere extra kosten dat er zomaar wordt afgeschreven?
Ik weet echt niet wat ik moet doen?
Het zorgt voor zoveel stress thuis.

Wat al eerder werd gezegd: vraag de specificaties van je rekening op. Als je niet weet waarvoor je betaald kun je onmogelijk vaststellen wat er (on)terecht aan is.

Reken het daarna eens na, en pas als het echt niet uitkomt, zal er sprake zijn van een boekhoudkundige fout. Maar meestal werken dat soort systemen geautomatiseerd. Kort gezegd: behalve invoerfouten zijn er geen fouten.

Is het niet zo dat jij een verkeerd beeld hebt van wat je zou krijgen bij je abonnement? Wellicht denk jij dat je alles voor prijs X krijgt, terwijl je eigenlijk nog moet bijbetalen voor bepaalde diensten?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.