![]() |
T-mobile oplichters
Ik heb een Abonnement op Blackberry bold T-Mobile ik betaal maandelijks 25 euro.
Mijn moeder heeft daar ook een abonnement op Blackberry bold zij betaalt 31 euro per maand. Er komen zomaar kosten er bij nu betaal ik 50 euro per maand? Terwijl ik 25 per maand te hoor betalen bij mijn moeder is het zelfde probleem bij haar wordt ook het dubbelen afgeschreven. En 2 weken geleden is zomaar mijn blackberry bold simkaart geblokkeerd. Ik ben naar de winkel toe gegaan en die zeiden dat er geen geld op mijn bank rekening stond terwijl dat helemaal niet waar was. Die man van de winkel vertelde mij dat die T-mobile family paket gratis was voor 6 maanden ik heb mijn mobiel nog voor geen 3 maanden en ik moet nu voor die Family pakket 8,40 gaan betalen ik heb het via internet opgezegd maar krijg ik mijn 8,50 niet meer terug? En mijn andere extra kosten dat er zomaar wordt afgeschreven? Ik weet echt niet wat ik moet doen? Het zorgt voor zoveel stress thuis. |
Ik zou er gewoon weer heen gaan en ze gewoon de waarheid vertellen en rekeningen laten zien.
t-mobile heeft zijn voordelen & nadelen. ik heb nu gratis mobiel internet voor 3 maanden maar heb het nu al 4 maanden ^^ |
Zorg eerst dat je inzicht krijgt in je factuur. Dat kan bijvoorbeeld via internet, t-mobile biedt de mogelijkheid om online je factuur in te zien. Kijk goed waar zij de kosten vandaan halen, bijvoorbeeld of je buiten je bundel hebt gebeld, of je hoge internetkosten had, etc.
Als nu blijkt dat er geen extra kosten zijn maar dat ze je abonnementskosten gewoon erg hoog rekenen, ga dan je contract eens goed bekijken. Bij het aangaan van je contract heb je als het goed is alle afspraken die je met de verkoper maakte er in laten zetten, zoals de abonnementskosten van 25 euro per maand en t-mobile family gratis de eerste 6 maanden. Dat behoort er dus allemaal in te staan, dus zoek dat op. Ga vervolgens met je contract en je factuur naar T-mobile en geef aan dat het niet klopt en dat je graag wil dat zij het oplossen voor je. |
Het is nogal een onduidelijk verhaal. Je moet was specifieker zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Misschien ga je over je limiet (van bellen, smsen of de datalimiet bij internetten) heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Reken het daarna eens na, en pas als het echt niet uitkomt, zal er sprake zijn van een boekhoudkundige fout. Maar meestal werken dat soort systemen geautomatiseerd. Kort gezegd: behalve invoerfouten zijn er geen fouten. Is het niet zo dat jij een verkeerd beeld hebt van wat je zou krijgen bij je abonnement? Wellicht denk jij dat je alles voor prijs X krijgt, terwijl je eigenlijk nog moet bijbetalen voor bepaalde diensten? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.