Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Problemen met formaat? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1818531)

Prominence 31-10-2010 16:00

Problemen met formaat?

Hey.

Ik heb sinds kort een scharrel, en wij zijn elkaar wat aan het verkennen.
Hoewel ik al eerder door mijn ''ahum'' behoorlijke afmetingen vroeger al aardig wat stroefheden met de sex heb gehad spant zij wel de kroon.

Ik kan er heel erg weinig in krijgen, en als het lukt moet ik erg voorzichtig zijn anders doe ik haar erg veel pijn (strakheid).
Nu is de vraag: Is er een mogelijkheid om haar iets ''wijder'' te maken zonder haar uit te scheuren :s
De overduikelijke opties zijn al geprobeerd, glijmiddel, veel voorspel etc.

gerard321 31-10-2010 16:09

dildo?

marina16 31-10-2010 16:26

probeer haar eens te vingeren en kijk totaan hoeveel je komt zo kan je met 1 beginnen en dan na zoveel tijd weer 1

Sander =D 31-10-2010 16:30

* Laat jongens die zich zorgen maken omdat ze hun pik te klein vinden dit ook eens lezen ;)
Zo zie je maar dat groot niet altijd beter is..

En ik denk dat de enige oplossing idd een dildo is..

SiemdeCyper 31-10-2010 17:15

Dit zeg ik uit ervaring: héél veel geduld hebben. Zij moet extreem ontspannen, bewust het onderlijf loslaten, als jij hem erin probeert te brengen. Nee dat is niet romantisch. Goed voorspel en een fijne sfeer helpt, maar je krijgt hem er daardoor niet in. Het is een kwestie van elke keer een stukje verder en ondanks dat jij misschien zwaar opgewonden bent is het heel fijn als je niet doordouwt en het dan maar laat bij knuffelen ipv seks. Zij kan compenseren door andere handelingen te verrichten ;). Misschien krijg je hem er wel eens in, ga je een paar keer heen en weer en is het daarna niet zo'n feest meer voor haar. Gewoon kappen dan en op een andere manier afmaken.

Pluis 31-10-2010 18:34

Had ze er met voorgaande partners ook problemen mee? als dat zo was, ligt het nl niet eens zo zeer aan jou, maar meer aan haar probleem met ontspannen. Er zijn talloze "oefeningen" en schema's om naar zoiets toe te werken bij dames die niet kunnen ontspannen, misschien moet je daar eens op googlen.
In principe is iedere vagina groot genoeg voor iedere penis, en eventuele problemen liggen meestal bij spierspanning.

SiemdeCyper 31-10-2010 21:47

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 31015629)
Had ze er met voorgaande partners ook problemen mee? als dat zo was, ligt het nl niet eens zo zeer aan jou, maar meer aan haar probleem met ontspannen. Er zijn talloze "oefeningen" en schema's om naar zoiets toe te werken bij dames die niet kunnen ontspannen, misschien moet je daar eens op googlen.
In principe is iedere vagina groot genoeg voor iedere penis, en eventuele problemen liggen meestal bij spierspanning.

Als ik de post van prominence lees is hij wel groot geschapen. Het heeft ook echt niet altijd met ontspannen te maken, het is wel de oplossing, maar niet de oorzaak zeg maar. Sommige vrouwen zijn gewoon veel eh.. nauwer dan anderen.

Prominence 31-10-2010 23:29

Citaat:

SiemdeCyper schreef: (Bericht 31016478)
Als ik de post van prominence lees is hij wel groot geschapen. Het heeft ook echt niet altijd met ontspannen te maken, het is wel de oplossing, maar niet de oorzaak zeg maar. Sommige vrouwen zijn gewoon veel eh.. nauwer dan anderen.

Jep.
Nouja en ik heb wel eerder problemen gehad, maar niet zo dat hij er amper inpast :/
Maar...in situaties zoals dit is t inderdaad niet ideaal :rolleyes:

Prominence 06-11-2010 16:42

Paar dagen later, en echt vooruitgang zit er niet in(Nouja, een paar centimeter xD) :/
Geduld is een schone zaak zeggen ze vaak.

k@rlijn 09-11-2010 16:27

weet je als meisje kreeg ik ook hardstikke veel pijn!
ik dacht dat mijn vriend van toen gwn te groot was.
maar uit eindelijk de 2 keer doen ging het veel beter hij zij gwn pak mn hand vast als het pijn doet knijp je het is gewoon even spannend. uitijndelijk ging het prima.
miss moet je ook gwn doorgaan?

Prominence 09-11-2010 17:49

Citaat:

k@rlijn schreef: (Bericht 31047630)
weet je als meisje kreeg ik ook hardstikke veel pijn!
ik dacht dat mijn vriend van toen gwn te groot was.
maar uit eindelijk de 2 keer doen ging het veel beter hij zij gwn pak mn hand vast als het pijn doet knijp je het is gewoon even spannend. uitijndelijk ging het prima.
miss moet je ook gwn doorgaan?

Jaah, maar... als je mijn formaat bent dan kan je een meisje echt pijn doen (beetje uitscheuren)
En dat wil je ook niet :/
Dus een hoop ''oefenen'' is het enigste antwoord denk ik :o

Qimm 09-11-2010 18:05

ik ben vast niet de enige die verschrikkelijk nieuwsgierig is naar je 'specs' :o

Prominence 09-11-2010 18:08

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 31048189)
ik ben vast niet de enige die verschrikkelijk nieuwsgierig is naar je 'specs' :o

Lol :P
Pm maar ofz als je t echt wil weten xd

k@rlijn 09-11-2010 18:21

Citaat:

Prominence schreef: (Bericht 31048068)
Jaah, maar... als je mijn formaat bent dan kan je een meisje echt pijn doen (beetje uitscheuren)
En dat wil je ook niet :/
Dus een hoop ''oefenen'' is het enigste antwoord denk ik :o

nee oke das waar ik denk dat als mijn ex vriendje en ik weer gingen dat het dan bij mij ook weer pijn ging doen.

Prominence 09-11-2010 18:39

Citaat:

k@rlijn schreef: (Bericht 31048284)
nee oke das waar ik denk dat als mijn ex vriendje en ik weer gingen dat het dan bij mij ook weer pijn ging doen.

Dat bedoel ik :P
En ik kan moeilijk stormrammetje gaan lopen spelen :bloos:

new york 09-11-2010 19:10

je moet maar zo denken liever een kleine die stijgt dan een grote die zwijgt, en wees voor zichtig met der ga der eerst vingeren en dan steeds stapje verder (bedoel ik mee meer vingers.)

Prominence 09-11-2010 19:25

Citaat:

new york schreef: (Bericht 31048640)
je moet maar zo denken liever een kleine die stijgt dan een grote die zwijgt, en wees voor zichtig met der ga der eerst vingeren en dan steeds stapje verder (bedoel ik mee meer vingers.)

Dude, ik open geen topic als het ''standaard'' werk niet werkt :)

k@rlijn 09-11-2010 21:10

Citaat:

Prominence schreef: (Bericht 31048807)
Dude, ik open geen topic als het ''standaard'' werk niet werkt :)

lol

Prominence 09-11-2010 21:25

Citaat:

k@rlijn schreef: (Bericht 31049497)
lol

Ik had t ofc over de welbekende adviezen :)
Niet..... op te vatten op een andere manier :rolleyes:

Dott 10-11-2010 09:51

Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt (ik gok van wel) maar wat ook nog wel eens wil lukken is als je hem er eerst gewoon een klein stukje in doet, laten we zeggen alleen de eikel, en dan heel langzaam en rustig stoten.
Soms voel je dat je na een tijdje iets verder kunt, en dan op die manier opbouwen.
Ik vermoed dat je dat al geprobeerd hebt, maar ik weet niet wat je onder standaard verstaat, vandaar dat ik het toch maar even post.
Eventueel dat afwisselen met wat hand/mondwerk van jouw kant, zodat ze dan even aan wat anders denkt, en dan weer een klein stukje erin.

Prominence 10-11-2010 16:46

Citaat:

Dott schreef: (Bericht 31050326)
Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt (ik gok van wel) maar wat ook nog wel eens wil lukken is als je hem er eerst gewoon een klein stukje in doet, laten we zeggen alleen de eikel, en dan heel langzaam en rustig stoten.
Soms voel je dat je na een tijdje iets verder kunt, en dan op die manier opbouwen.
Ik vermoed dat je dat al geprobeerd hebt, maar ik weet niet wat je onder standaard verstaat, vandaar dat ik het toch maar even post.
Eventueel dat afwisselen met wat hand/mondwerk van jouw kant, zodat ze dan even aan wat anders denkt, en dan weer een klein stukje erin.

Dat ben ik dus ook aan het doen :P

Qimm 10-11-2010 18:54

dat lijkt me de enige zinvolle manier

*geeft een emmer met geduld*

Prominence 11-11-2010 14:53

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 31051996)
dat lijkt me de enige zinvolle manier

*geeft een emmer met geduld*

Dank u :)
Het is niet dat het oefenen en proberen niet leuk is *O*

pietje11 11-11-2010 16:02

ik weet niet of het al genoemd is, had geen zin om alles te lezen...

Je vriendin moet er wel open voor staan dat jullie seks hebben, ze moet zich 100% vertrouwd en ontspannen voelen bij je. zeg maar dat ze geen schaamte heeft voor je.

En mischien als bijna niks werkt, moet ze gewoon ff doorbijten.

deadlytown 11-11-2010 16:03

Citaat:

Prominence schreef: (Bericht 31054701)
Dank u :)
Het is niet dat het oefenen en proberen niet leuk is *O*

Ik dacht dat de lengte het niet probleem was maar de omtrek,

dit is idd een goede topic voor mensen met een kleine penis, dit zal ze moed geven.

Catch 11-11-2010 16:20

Citaat:

pietje11 schreef: (Bericht 31054930)
ik weet niet of het al genoemd is, had geen zin om alles te lezen...

Je vriendin moet er wel open voor staan dat jullie seks hebben, ze moet zich 100% vertrouwd en ontspannen voelen bij je. zeg maar dat ze geen schaamte heeft voor je.

En mischien als bijna niks werkt, moet ze gewoon ff doorbijten.

Als seks pijn doet, is het niet erg bemoedigend voor de volgende keren. Het duurt heel lang voor je je goed genoeg kunt ontspannen zodat het niet meer pijn doet, weet ik uit eigen ervaring. Plus dat het heel fijn is dat je lover rekening met je houdt en geduld heeft, dat zegt heel veel. Beter gaat hij door met zachtjes uitproberen.

Prominence 12-11-2010 16:02

Citaat:

deadlytown schreef: (Bericht 31054935)
Ik dacht dat de lengte het niet probleem was maar de omtrek,

dit is idd een goede topic voor mensen met een kleine penis, dit zal ze moed geven.

Um, de lengte is ook een probleem maar als hij er door de dikte niet ingaat is de lengte geen issue :rolleyes:

Maar, met elkaar bezig zijn is toch altijd leuk? of zie ik dat verkeerd?

Qimm 12-11-2010 18:08

lengte is minder lastig, hij MOET er niet helemaal in natuurlijk :P maar als de omtrek niet past ben je eerder uitgepraat :P

ach en er is nog zo veel meer dan penetratie, gewoon lekker genieten en zo nu en dan weer proberen wat verder te komen (y) Je hebt nog tijd zat voor seks :P

Prominence 14-11-2010 14:21

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 31059510)
lengte is minder lastig, hij MOET er niet helemaal in natuurlijk :P maar als de omtrek niet past ben je eerder uitgepraat :P

ach en er is nog zo veel meer dan penetratie, gewoon lekker genieten en zo nu en dan weer proberen wat verder te komen (y) Je hebt nog tijd zat voor seks :P

Maar met 22/23cm kan je dat ook niet echt verwachten he :o
Maar het gaat langzaam ietsje beter :P
Dus who knows, misschien lukt het nog eens een keer :D

Lente 14-11-2010 20:59

Citaat:

Prominence schreef: (Bericht 31065145)
Maar met 22/23cm kan je dat ook niet echt verwachten he :o
Maar het gaat langzaam ietsje beter :P
Dus who knows, misschien lukt het nog eens een keer :D

haha heb je nou je post gewijzigd om hem nog een cm groter te maken? :D

Prominence 14-11-2010 21:59

Citaat:

Lente schreef: (Bericht 31067732)
haha heb je nou je post gewijzigd om hem nog een cm groter te maken? :D

Nope, om
, misschien lukt het nog eens een keer toegevoegd aan mn post

als je mijn posts wel eens vaker ziet in andere topics zie je dat ik vaak mn posts verander.

SiemdeCyper 15-11-2010 13:48

Hoe is je meisje er ondertussen onder? Heeft ze er nog lol aan ;)

Prominence 15-11-2010 14:10

Citaat:

SiemdeCyper schreef: (Bericht 31069064)
Hoe is je meisje er ondertussen onder? Heeft ze er nog lol aan ;)

Um....half :o

Lente 15-11-2010 18:42

Citaat:

Prominence schreef: (Bericht 31067970)
Nope, om
, misschien lukt het nog eens een keer toegevoegd aan mn post

als je mijn posts wel eens vaker ziet in andere topics zie je dat ik vaak mn posts verander.

ik heb je post gelezen voor je hem veranderde ;) maakt niet uit hoor, maar ik vind het wel grappig

Jay-Maes 15-11-2010 18:51

Lol ik ben dus nie de enige met een veel grotere dan de rest lol ik heb een pik van iemand van 19:P
schijnt het:cool:

SiemdeCyper 16-11-2010 10:50

Misschien moeten jullie elkaar een tijdje niet zien, dus na een aantal weken een heel romantische avondje hebben met elkaar. Dan is zij waarschijnlijk ook zo in voor seks dat er een noemenswaardige progressie plaatsvindt. ;)

Prominence 16-11-2010 12:04

Citaat:

SiemdeCyper schreef: (Bericht 31072988)
Misschien moeten jullie elkaar een tijdje niet zien, dus na een aantal weken een heel romantische avondje hebben met elkaar. Dan is zij waarschijnlijk ook zo in voor seks dat er een noemenswaardige progressie plaatsvindt. ;)

Heh, goed idee :P
Maar zo close zijn we niet hoor ;P
Ik zei al: T is een scharrel
Ik ben niet zo goed in het concept relatie :D

JustADreamer 16-11-2010 19:19

Citaat:

Jay-Maes schreef: (Bericht 31070683)
Lol ik ben dus nie de enige met een veel grotere dan de rest lol ik heb een pik van iemand van 19:P
schijnt het:cool:

Maar wie zegt dat als jij 21 bent je niet nog steeds een pik hebt van iemand van 19? :P

Prominence 16-11-2010 19:42

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 31074838)
Maar wie zegt dat als jij 21 bent je niet nog steeds een pik hebt van iemand van 19? :P

Dat zal ik me ook al half af te vragen :rolleyes:
Dan zou volgens jouw redenatie een bejaarde kerel een snikkel van een meter moeten hebben

Breg 17-11-2010 21:45

Ik wilde zeggen, dat het bij mijn vriend en mij soms wat makkelijker gaat als we condooms gebruiken, maar neem aan dat jullie dat al doen (aangezien het een scharrel is).

Ehm, ook verschillende standjes geprobeerd? Mijn allereerste vriend was nogal groot geschapen, waardoor het bij mij vaak pijn deed, maar het ging over het algemeen beter als ik bovenop zat omdat ik dan het ritme + 'diepte' kon bepalen.

Ik wil natuurlijk niet voorstellen dat je haar dronken voert en dan misbruik van de situatie maakt, maar misschien kan het helpen als zij een paar drankjes op heeft waardoor ze misschien makkelijker ontspant? Misschien is zij er wel erg nerveus over dat ze zich normaal niet goed ontspant en het daardoor nog moeilijker gaat?

On efil 19-11-2010 03:48

Citaat:

Breg schreef: (Bericht 31078492)
Ik wilde zeggen, dat het bij mijn vriend en mij soms wat makkelijker gaat als we condooms gebruiken, maar neem aan dat jullie dat al doen (aangezien het een scharrel is).

Vreemd, mij lijkt juist dat het moeilijk gaat met z'n condoom om je penis :rolleyes:

Wat ook het geval was bij mn ex, die het veel fijner vond zonder.

JustADreamer 19-11-2010 17:49

Citaat:

On efil schreef: (Bericht 31082477)
Vreemd, mij lijkt juist dat het moeilijk gaat met z'n condoom om je penis :rolleyes:

Wat ook het geval was bij mn ex, die het veel fijner vond zonder.

Maar een condoom zorgt er wel voor dat de vorm van een penis iets veranderd, de eikel zit er strak in verpakt, waardoor hij inderdaad misschien wel makkelijker naar binnen glijdt?

Qimm 19-11-2010 18:10

met genoeg glijmiddel is zo'n latexlaagje veel gladder dan huid, dus ik kan me wel voorstellen dat het dan makkelijker glijdt

Prominence 19-11-2010 18:51

Hangt er vanaf hoe strak hij zit.

Rentam 22-11-2010 19:59

Citaat:

Sander =D schreef: (Bericht 31015055)
* Laat jongens die zich zorgen maken omdat ze hun pik te klein vinden dit ook eens lezen ;)
Zo zie je maar dat groot niet altijd beter is..

En ik denk dat de enige oplossing idd een dildo is..

(y)

almelooo 22-12-2010 18:47

bekend probleem... gewoon blijven oefenen het lukt vanzelf een keer!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.