![]() |
Welke forumer heb jij het laatst gespot?
En meeten telt niet. :nono: Gespot dus als in: niet afgesproken en toevallig tegengekomen. Heb je toen ook een praatje gemaakt?
DP stapte een paar haltes later in dezelfde bus als ik in vrijdag. Alleen het was zo druk dat ik mij niet naar voren kon manouvreren om een praatje met hem te maken. En volgens mij zag ik *oma* op haar werk donderdag, maar dat wist ik niet zeker en ik stond ook niet in de goede rij dus ik heb niets gezegd. |
Huhu, ik heb je toen niet gezien. Then again, het was er toen zo druk dat ik al blij was dat ik überhaupt nog kon staan. :o
Ik heb jou ook weleens gespot, verder spot ik geloof ik echt nooit forumers. :D |
Martino natuurlijk!
|
Ik spot Etmakas zo nu en dan.
|
Hm. Nog nooit gedaan volgens mij?
|
Flauw dat meeten niet telt. Of in het dagelijks leven zien ;)
Ik dácht dat ik betercore had gespot, anderhalve week geleden, maar hij was het stiekem niet. Echt spotten de vorige keer was geloof ik..Duivelaartje ofzo. |
wonen jullie allemaal in dezelfde stad ofzo?
|
uhm, als laatst volgens mij creative music bij muziek in 't park in breda. Voor de rest spot ik alleen maar mensen die ook op de academie zitten en ook hier.
|
Utrecht is wel represent maar ik zie niet echt vaak forumers hoor. En de mensen die ik zie daar spreek ik dan meestal mee af :p
|
Citaat:
|
Ik kom hier nooit forumers tegen.
|
Ik probeer altijd Trimm te spotten op haar werk op CS Leiden, maar ik spot nooit forumers.
|
Ik heb geloof ik nog nooit een forumer gespot. Voor ik White Trash kende dacht ik dat ik 'm een keer gespot had, maar dat was 'm niet. Ik zie wel regelmatig forumers, maar dat is dan altijd afgesproken en nooit random spotten.
|
Uhm. De laatste keer dat ik echt iemand gespot heb.. is lang geleden. Volgens mij was dat Sidhe, vorig jaar een keertje in de bieb. Of misschien was het White Trash voordat ik hem als niet-forumer leerde kennen.
|
Oh ja, bij de printers :cool: Dan is Lorelei voor mij ook de laatste. Of nee, Maaike. op CS Amsterdam, geloof ik.
|
Volgens mij zag ik spelvout een paar weken geleden op een vrijdagavond in de poelestraat.
|
Maaaaanden geleden spotte ik Absinthe in de Ah-to go op station Tilburg.
|
Ik kom nooit een forummer tegen 'in het wild'.
Twee jaar geleden ofzo zag ik Sylph een keer in de trein, maar toen werd ik autistisch en bang, en deed ik net of ik hem niet had gezien. :o |
Ohnee.. ik had laatst LL nog gespot!
|
Pfoe, ik stond laatst bij Puck Norris in de metro geloof ik, maar voor de rest heb ik al heeel lang niemand meer gespot :o
|
Ik woon ver weg van de meeste forumers geloof ik :O. Dus ik spot ze nooit.
|
groningen toch?
|
Citaat:
|
Laatst met Medeia in Utrecht spotte Medeia Changshan. Hij fietste voorbij. Ik heb dus alleen de achterkant van Changshan gespot.
|
Tigerly.
|
Ik heb ook nog nooit een forumer gespot. Hoewel het best zou kunnen. Wheezle, Philosophy of Tink bijvoorbeeld.
|
Ik kan jou Philosophy, Tink en Qandy ook spotten ja.
|
Citaat:
|
Ja, rare samenloop van omstandigheden was dat!
|
Ik spot nooit iemand en ik doe zo'n mijn best:(
|
niet liegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijkbaar waren Archont en ik vanmorgen op dezelfde tijd op station Tilburg, maar we hebben elkaar niet gespot, verdikkeme.
|
Volgens mij heb ik Fizzle laatst gezien in de metro
|
Sarah, al weer enige tijd terug.
|
Ik ben en heb gistermiddag gespot.
|
Loezzel! En leuk dat ze was! :bloos:
|
Daarom scheid ik het echte leven met mijn forum/internet leven. Straks word ik nog voor beroemdheid aangezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag kwam ik White Trash tegen op de fiets! Ik stond bij het stoplicht en hij stond aan de andere kant van de straat bij het stoplicht. Ik heb met een afgekloven klokhuis naar hem gezwaaid.
|
Ik spot HoiNiels wel eens op het station. Van de week kwam 'ie nog een drankje bij me halen. Gesellug hoorrr.
Verder spot ik nooit iemand, terwijl ik zo makkelijk spotbaar ben! |
Citaat:
|
Ik woon in een gat dus niemand spot me ooit:(
|
Citaat:
|
:D::D:D:d:D;D:D;D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |