![]() |
Profielwerkstuk Emoties
Beste medescholieren,
Mijn profielwerkstuk gaat over emoties. Ik wil graag weten welke woorden verband hebben met de emoties vreugde en woede. Om deze deelvraag te kunnen beantwoorden heb ik jullie hulp nodig. Zouden jullie deze twee vragen willen beantwoorden: - Wat voor woorden roept de emotie woede bij jou op? - Wat voor woorden roept de emotie vreugde bij jou op? Alvast bedankt, Kim 6 vwo |
1. haat, verdriet, teleurstelling, agressie, pijn
2. grimlachen, hoop, veinzen, verlorenheid |
Citaat:
|
woede: verdriet, pijn, ruzie, schelden
vreugde: blij, glimlach |
Bedankt!
|
- Wat voor woorden roept de emotie woede bij jou op?
Agressie, haat, boosheid, frustratie - Wat voor woorden roept de emotie vreugde bij jou op? Blijheid, zorgeloosheid, lachen, vrolijkheid |
Leugens, bedrog, uitlachen, pesten, mishandelen. - Wat voor woorden roept de emotie vreugde bij jou op? Lachen, blijdschap, geluk, feest, feliciteren, juichen, vrolijk. |
Bedankt!
|
En als het nou beelden bij je oproept? /vraagje
|
Als je die beelden kan omschrijven dan kun je dit ook hier plaatsen :D!
|
nog meer mensen??
|
Citaat:
woede: vlammend, rood, pijn, rook, kringel, ogen + een woedend gevoel vreugde: geel, lichtblauw, strandbal, blijheid, lach |
Boos, kwaad, angst - Wat voor woorden roept de emotie vreugde bij jou op? Blij, vrolijk, genieten, zingen |
Bedankt allemaal :)
|
Verdriet,Kwaad,Bang - Wat voor woorden roept de emotie vreugde bij jou op? Blij,Gelukkig,Genieten |
upje!
|
Citaat:
Met vriendelijke groet, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |