![]() |
Muziek draait door.
Naar een programma op Studio Brussel. Studio Brussel draait door is een project waarbij een nummer aan het vorige nummer gelinkt wordt en er een muzikale ketting gevormd wordt.
Ik post een nummer en de volgende forummer post een nummer dat volgens hem/haar daar aan gelinkt moet worden + UITLEG ERBIJ WAAROM. Het is niet de bedoeling om gewoon een cover van het vorige te posten of een ander nummer van dezelfde artiest. Bv.: Cars van Gary Numan wordt gelinkt aan Flash and the pan - Waiting for a train. De link is voertuigen. Maar dat kan verder gaan dan dat, hetzelfde label, samenwerkingsprojecten, jaartallen, een zin uit het nummer... Voorbeeld van Stubru: http://www.stubru.be/media/studiobrusseldraaitdoor Ik begin met Iron and Wine - Boy with a coin |
Leuk topic. Leuk nummer ook. Maar ik heb nu niet meteen iets klaar dat ik eraan zou linken, eigenlijk :o
|
Een erg vervelend nummer, maar hee, in de titel zit een duidelijke link. |
De zangeres van Dresden Dolls schijnt ook Palmer te heten. |
Van het album Worlds Collide. Veel scherper gaat het niet worden vanavond, daar ben ik te stoned voor http://forums.renegade-legion.org/im...es/shinner.gif |
Want de film heet Apocalypse. (ff een beetje doorspoelen voor de muziek, bevat geweld) (Hoe voeg je een filmpje toe?) |
Obvious. |
Want geboren in een Japans interneringskamp. |
X - The Ex - Ex Orkest. |
Ex Orkest. Dit is het mooiste stuk dat we met ons orkest gespeeld hebben. |
Danse macabre = dodendans |
Mijn ding!
De dodenmars, om in dezelfde thematiek nog even te blijven ^^ |
Gelukkig is er leven na de dood. |
De eerste die met dat nummer kwam. En Knocking on Heaven's door -> death is not the end/er is leven na de dood. |
Bob Dylan zit daar, als ik het niet mis heb, naast Johnny Cash. Bob Dylan heeft samen met Johnny Cash het nummer Girl From The North Country gedaan, waar stukken inzitten van Scarborough Fair, hier gezongen door Brainbox.
|
Kaz Lux -> EMI-records. |
Iron Maiden's Eddie -> Eddie Vedder
|
Ik verwar Pearl Jam altijd met Sonic Youth (niet dat ze echt op elkaar lijken (sterker nog, ik kan geen enkel nummer van beide bands uit m'n hoofd opnoemen, maar goed)):
|
Want titel |
De titel: Black skinned |
Blue-eyed boy dan denk ik meteen aan een hele bekende blue eyed boy: Kurt Cobain. Nirvana dus. |
Bij Nirvana denk ik meteen
"I could reach Nirvana tonight." |
"I could reach Nirvana tonight" "Sidewinder sleeps tonite"
|
R.E.M. Heeft een nummer Drive. -> Cars |
cars -> fast car meh, stomme code |
De weg, en auto. |
Auto/weg= monstertruckdrivers |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Canned Heat -> Hitte -> I'm on fire
En nu zijn we van die auto's af, hoop ik. |
Citaat:
Van Bruce Springsteen naar Bruce Dickinson |
Van Fear of the dark -> Fear is a man's best friend |
Ik dacht de hond man's best friend was?
Kon helaas niet echt een fijne versie vinden :( |
Citaat:
|
Citaat:
Het is: Neil Young - Old King |
Old King-> Kings of Leon. |
radioactive -> Kernkraft en sowieso de clip |
Citaat:
|
Kraft |
kraftwerk - Autobahn. |
Dat is niet linken he, dat is gewoon van dezelfde artiest een nummer nemen. Verzin iets wat aan Kraftwerk - Roboter kan gelinkt worden.
|
Beter? :P The robots->mr. robot |
Citaat:
Mr Robot-> Iron Man You're wondering who I am-machine or mannequin With parts made in Japan, I am the modern man Has he lost his mind? Can he see or is he blind? Can he walk at all, Or if he moves will he fall? Is he alive or dead? Has he thoughts within his head? We'll just pass him there why should we even care? |
Citaat:
Om maar lekker in de hoek van machines te blijven. (tip om uit deze hoek te komen, dit is dus de dochter van Sting :p) |
Selfmachine->sexmachine. Dat was het eerste waar ik aan dacht :D |
up -> down |
|
cake -> koekiemonster -> sesamstraat -> jim henson -> muppet show ->
|
Manamanah -> Marihuana
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |