![]() |
Wie neemt het initiatief?
Dit vroeg ik me dus af, wie neemt in jullie relatie het meeste initiatief?
en nog een tweede vraag: Stel je hebt nog niet zo lang en je hebt ook nog niet zo veel ervaring, maar jij hebt wel zin om iets verder te gaan, maar je neemt al vaak het initiatief om te beginnen. Doe je het dan toch, of blijf je afwachten (hoe lang het ook duurt) voordat de ander de volgende stap zet? |
ik ben meestal degene die het initiatief neemt. vooral in bed.
maar als je diegene nog net kent is het vooral belangrijk om veel te praten; ben jij er aan toe? zo ja, voel je je prettig bij mij? dat soort dingen. je moet van elkaar goed weten waar hij/zij aan toe is. have fun, en veel suc6!!! |
In het algemeen (niet alleen seks dus): Ik geef aan, hij zet door: meestal. Soms precies andersom.
|
ik neem meestal het initiatief, zij doet gezellig mee :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik laat haar zoveel mogelijk iniatief (mooi scrabble woord :)) nemen, zeker in't begin, zou 't mezelf noit kunnen vergeven als ik iets tegen haar zin doe ofzo wat ze op dat moment niet durft te zeggen.....
|
Citaat:
|
ik, word ik soms wel moe van; niks heeerlijker dan overweldigd te worden door je partner :o
|
Heb nog nooit een vrouw getroffen die ook maar enig initiatief nam :(
|
mijn vriend neemt meestal het initiatief, maar ik neem het vaak over
|
*is initiatief-nemer :cool:*
|
Soms ik, soms hij; It depends :)
|
Ik zou mijn vriendin het initiatief laten nemen. Vandaar dat ik ook nog steeds vrijgezel ben :D
|
Citaat:
En aan het begin... ehm... geen idee, volgens mij deden we alles samen zo'n beetje, omstebeurt een héél klein stapje waardoor alles ineen smolt en we dus allebei het initiatief tot alles namen. |
Ik neem meestal het initiatief, maar ze praat heel weinig over seks of wat dan ook, eigenlijk helemaal niet, en ik kan dus ook heel moeilijk bepalen wanneer ze nou wat wil of wanneer ze verder wil... Heel lastig en irritant. Heeft iemand hier een oplossing voor?
|
ik neem meestal t initiatief maar hij ook wel eens.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gebeurt doorgaans in de eerste levensjaren.
|
de ene keer zij, de andere keer ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |