![]() |
Runescape
Speel(de) je het? Wat vind je er van?
Ik speel het al 2 jaar en vins het super leuk!! |
Ik heb er slechts filmpjes en screenshots van gezien en elke keer moest ik een klein beetje overgeven in mijn mond.
|
in groep 5 werd je bij mij al vierkant uitgelachen als je t speelde dus ik zou zeggen zoek een andere hobby :facepalm:
|
Ik heb het gespeeld :P
Was toen wel geinig, voor een deel dan. Je hebt daar alleen maar van die kids die alleen maar NOOOB zeggen.. noob dit noob dat... Ze weten niet eens wat het betekend. Ik ben er mee gekapt. Tis leuk als je nog jong bent maar nu is het gewoon ja.. kinderachtig enzo.. Daarbij is het ook een slecht spel :P |
Runescape is WoW voor kleine kindjes
|
Citaat:
heb het op een blauwe maandag wel eens gedaan, jaar of 12 geleden, maar dat was meer tijdverdrijf in de zin van dat jewel quest dat ook is. En aangezien iedereen daar 12 is moet ik op z'n minst een nieuwe pedopas aanvragen zou ik het willen installeren. Ding is alleen dat er zoveel beters op de markt is dat het onzin is om runescape te spelen. |
Volgens mij heb ik het wel eens gedaan, ook in groep 5 of zo. Het enige wat me is bijgebleven is dat het er kut uit zag, en dat ik midden op straat een pizza vond.
|
:facepalm:
|
Citaat:
|
Heel vroeger deed ik dat, maar toen was het in vergelijking met de rest nog een prima game.
|
Citaat:
|
Ja precies, dat was iets waar niemand zich nog aan stoorde.
|
Citaat:
oh yeah :cool: |
runescape is voor kleine sukkeltjes is mijn mening
|
was vroeger echt de bomb met runescape :P
nu speel ik sowieso amper meer RPG´s |
Citaat:
|
Ts, hoe oud ben je? Ik raad je aan iets anders te gaan doen met je leven.
|
Ik speelde het vroeger, in groep 6 en misschien 7. Alle jongens uit m'n klas (en de rest van de school) speelden het, en ik begreep niet waar ze het over hadden met hun Rune Scimitars enzo. Ik ging het dus eigenlijk wel spelen om er bij te horen. Ik vond het best een geinig spel.
|
gek spel gwn. mn broertjes zijn verslaafd..
|
Ik heb mn account van lvl 104 net weggegeven aan een jongentje van 11 :P
|
Jaah, ik geef het toe!
Ik speel Runescape :p |
heb het een jaar of 3 gespeeld, was best wel pro.
maar op mijn 12e begon ik met meisjes en heb het saaie spel afgezworen :) Conclusie Geen RS Zoek > Chicks ;) |
Citaat:
* hardop lacht * |
Heb het ook gespeelt maar dat is al heel wat jaartjes geleden xD
maar ik was eigenlijk alleen maar vervelend aan het doen. Vond het ook niet echt boeiend om naar een ventje te kijken dat de hele tijd hout aan het hakken was xD Tiktiktiktiktik...You gain some logs woehoe heb weer hout beetje doelloos vind ik het nu xD Maar inderdaad hoe kan je pro zijn in RS? xD Je bedoeld meer levenloos dan? |
ik heb gehoord wildy komt backk
|
:facepalm:
Leuk, oké maar: grow up, probeer een ander spel :) |
Citaat:
|
Nooit van gehoord, dus ik zal wel een rage gemist hebben.(n):D
|
Citaat:
|
elke F2P game is een game waar je 1000 keer beter bent als je een paypal hebt,Internet,gotta love.
|
bij runescape juist niet daar is alles strict gescheiden en betalende spelers zitten op aparte servers dan niet betalende spelers, waardoor het je geen voordeel hebt als je betaald. je speel wereld is alleen groter en je kan meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
ze kunnen ook wel op de gratis server inloggen maar dan hebben ze er niks aan dat ze betalen. |
oei ik ben dat zo 1 maand geweest en toen waren de servers nog niet gesplitst niet betalende mensen konden gewoon niet naar sommige delen
|
Runescape :facepalm:
|
Runescape :facepalm:
|
Runescape is voor newbs
|
Citaat:
|
vind het wel leuk..
|
Vrienden van mij spelen het maar ik vind het nogal voor n00bs (ja ik weet wat het betekent). en ja, zo mooi ziet het er nou ook niet uit.
@edit: Lol, iedereen in dit topic zonder avatar vindt het leuk en iedereen met avatar vindt het voor newbs of n00bs |
Haha toen ik dit topic ging lezen ging ik ff kijken of me oude rs account het nog doet.
Lvl 89 met allemaal member spul enzo :P Rs heeft me basisschool leven wel half verneukt :facepalm: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |