![]() |
Heb advies nodig!
Ben een jongen van 19 jaar.
Met de tijd ben ik meer asociaal aan het worden. Mijn gedrag beïnvloedt mijn punten. Ik lieg heel vaak. Toon geen empathie aan anderen. Veel mensen (vooral meisjes) denken dat ik lief ben enzo. Maar liefst zou ik ze willen laten lijden. Ben in loop van tijd van kwaad naar erger aan het worden. Kunnen jullie me advies geven? |
Hulp zoeken.
|
ik weet niet, de eerste stap is altijd het onderzien van je probleem
maar in jou geval weet ik niet of dat wel zo'n grote stap is, weet je zeker dat er niet iets is dat je gewoon de hele dag dwarszit? volgende als je weer wilt liegen of weer asociaal gaat doen moet je eerst even 2 keer nadenken want je doen niet alleen jezelf pijn maar ook anderen xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is in ieder geval al heel goed dat je dit zelf inziet. Wij kunnen hier niet voor je bepalen wat de oorzaak is. Gelijk overspringen naar je kinderjaren is een grote sprong in het diepe. Dat kun je het beste samen met iemand doen die 'er echt verstand van heeft'
Ik weet niet hoe je contact met je huisarts is, maar misschien dat je het eens met hem of haar kunt bespreken. Zij kunnen je vaak een opstapje geven naar de juiste hulp. |
Zoiets heb ik lichtelijk als ik 2 dagen niet heb geslapen en mijn pakketje niet op de post heb gedaan, na dat te verhelpen ben ik altijd weer aardig:)
|
Citaat:
Om er voor te zorgen dat je in de toekomst niet hele grote problemen krijgt wanneer je een keer zo'n gedachte uitvoert, zou ik er toch voor kiezen om eens hulp te gaan zoeken. |
Citaat:
Het is niet omdat ik me verveel ofzo dat ik zulke gedachten heb maar omdat ik me dan goed voel. |
ga dan bij boksen ofzo, dan kun je er lekker op los slaan op een legale manier.
als je agressie kwijt moet kun je het beter op een andere manier doen dan die dingen in de praktijk brengen. |
Citaat:
Maar ik heb deze gedachten als ik weet dat het aan de famillieleden verdriet zal brengen. Misschien klinkt het raar maar ik heb liever onschuldige levenslustige mensen enzo bv mijn buurmeisje |
Ben ik de enige die 'Hoi Niels' dacht bij dit topic?
Mocht het serieus zijn, wat ik zeer ernstig betwijfel: Doe er iets aan, ga professionele hulp zoeken. Ohja, en blijf bij je buurmeisje uit de buurt (Y) |
Welke niels?
|
Citaat:
Maar het perfecte moord bestaat toch. Dus als niemand er iets van merkt of geen verdachte ben is er toch niks gebeurt. Maar een vraagje kunnen ze via speeksel je dna identificeren? |
Bij de perfecte moord gaat niemand dood. En als dit echt zo is: ga naar de psychiater. Die kan je helpen. Wij niet.
|
Vergif is de ultieme moordwapen.
Als er geen als er geen getuigen zijn is het de perfecte moord. Hoewel ik aan vergif gedacht heb, heb ik liever marteling. klinkt misschien raar maar het geschreeuw, martelkreet wind me op. |
het lijkt eerder op een grote grap.. sorry als ik hier mensen mee beledig. Je luistert niet echt naar wat er gezegd wordt en praat over moorden?
Als je echt zo denkt ben je misschien een psychopaat. Anders een grapjas. |
Citaat:
Dag, Niels. |
het is niemand gelukt in de laatste 200 jaar een perfecte moord te plegen behalve jack the ripper.
dus ik denk dat je dat wel kan vergeten. en verder zoek hulp dit soort gedachten zijn niet normaal. en of dit serieus is betwijfel ik me ook |
Citaat:
|
zelfs zonder getuigen kan je nog gepakt worden. kijk maar naar de mangamoorden in belgie. en ook het opeten werkt niet kijk maar naar die gast in duitsland.
maar goed voor dat ik straks een waarschuwing krijg voor offtopic posten. je hebt echt hulp nodig en dit soort dingen blijven prive en werkgevers kunnen deze gegevens niet inzien zonder jou toestemming. dus er is niks mis met psychiatrische hulp zoeken |
De gebruiker heeft zichzelf verwijdert, en het is niet de bedoeling dat er met zoveel details misdaden besproken worden.
Ik zet er een slotje op dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |