![]() |
eerste zoen
welke leeftijd en hoe was jullie eerste zoen? gewoon nieuwsgierig, en als jullie toch bezig zijn wanneer was de eerste keer dat je verder ging
|
Eerste echte zoen op m'n 18e, ik ben nooit verder gekomen dan dat. :)
|
Ik was zeventien. ik denk dat het nog net geen 3 maanden later was dat ik 'verder' ging (seks), toen was ik ook nog 17.
|
16, 3 weken later seks, wel snel achter elkaar maar ach, ik voelde me er klaar voor net als mn ex vriendin.
|
15 eerste zoen, 16 eerste (onsuccesvolle) poging seks, daar schrok ik zo van dat ik het pas weer probeerde op m'n 19e :P
|
16 seks nog niet gehad
|
14
|
Citaat:
&nog niet gebeurd we willen allebei wel verder maar ik geestelijk niet lichamelijk om het zo maar te zeggen... |
nog nooit gedaan:P
|
ik heb mijn eerste zoen nog niet gehad, ik ben er een beetje bang voor.
ik heb nog al snel kwijl in mijn mond (ik weet niet hoe ik het uit moet leggen) maar als ik mijn mond een tijdje open heb (of dicht) komt er al veel kwijl. ik ben er een beetje onzeker over want als ik mijn eerste zoen ga hebben is dat niet zo fijn voor de ander als ik met mn mond vol kwijl zit. oke zo erg is het ook weer niet maar misschien begrijp je wat ik bedoel |
15 en verder ben ik nog niet echt gegaan..
|
Citaat:
|
ik was 12 en ik kon het daarna wel uitschreeuwen van dat fijne gevoel :d nog niet verder gegaan (gellukig maar)
|
20 en 20
|
Op de dag dat ik 15 werd
|
19 (en 363 dagen) en 20 (precies).
Dat ging dus vrij snel. |
op de zelfde leeftijd als nu:) 14
in het bos. en toen ik verder ging ook 14 dat was zo,n anderhalve maandverder :D |
Ik was 14 toen ik voor het eerst zoende. En 18 toen ik voor het eerst seks had.
|
eerste zoen : 14
eerste x verder dan zoenen : 16 echt sex : 17 |
eerste zoen 14
verder ben ik nog niet gegaan. |
16e :P
|
15 en nog niet. Maar wil niet zomaar iemand die niet echt geeft om wie ik ben. Dan hoeft het voor mij niet.
|
17 en nog niet. Ja, ik loop achter. Nee, ik ben niet wanhopig :)
|
Ik was 16, en het was eigenlijk best wel vies. Ineens zo'n glibberig geval in mijn mond.
Maar ik ben gewoon niet zo'n zoener, zelfs na honderd keer vond ik het nog niet echt lekker. :o Ik ben nog niet echt 'verder' gegaan, alhoewel het eraan ligt wat je daaronder verstaat. :D Ik ben niet zo snel met die dingen, ik heb altijd heel veel tijd nodig voor ik iemand vertrouw en me er prettig bij voel. |
13 en 17.
|
16 en 16. Nog geen seks gehad, maar wel verder gegaan :)
|
hmm ik vind zoenen echt heerlijk, mijn eerste zoen was echter niet geweldig.
We stonden bij een brug bij schemer (wel romantisch) op onze veertiende en zenuwachtig dat we waren! Toen zoenden we op de mond, allebei nog met de fiets in onze handen, heel onhandig.. en kwam ineens zijn tong naar binnen.. Hij draaide heel snel rondjes en ging veel te diep in mijn mond, ik deed maar hetzelfde en het was helemaal niet lekker. Later deed hij dat elke keer dat we elkaar zagen, ook als afscheidkusje bij pauzes. Ik vond het heel ongemakkelijk en heb ik hem ook gezegd. Na meerdere jongens gezoend te hebben schijnt het gewoon heeel lekker te zijn, en oefening baart echte kunst! |
19&19 beide van een niet tegenvallende kwaliteit, skillz hadden we nog niet niet, maar ik vond het zéker niet vervelend en wou alleen maar meermeermeer :bloos:
|
18 en 18!!
En ik heb talent... :D |
Ik was..14 toen ik voor het eerst zoende. Op het eindfeest van de 2e.
Oh, de eerste keer seks was ik 15 en de eerste keer all the way was ik 16. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |