![]() |
Durf geen volgende stap te zetten met meisje dat ik leuk vind
hallo iedereen ik heb serieuze hulp nodig voor mijn probleem, ik vind een meisje echt heel erg leuk ik zie haar niet heel vaak meer (ongeveer 1 a 2 keer per maand) omdat ze nu op een andere school zit (nogwel op fietsafstand) maar ik ben smoor verliefd op haar, ze weet het wel dat heb ik verteld maar ik durf de volgende stappen niet te nemen omdat ik beng ben voor een afwijzing, blijkbaar is er een andere jongen die ik ken en niet zo erg mag ook op haar en probeerd haar in te pakken maar ik wil heel graag die stap voor hem blijven, wat moet ik nu doen?:$:facepalm:
|
probeer eens met haar af te spreken, of ga eens met dr praten via msn of sms of zo?
|
ik praat elke dat met haar en probeer ook af te spreken maar net op het laatste moment kan ze niet meer. ik zie haar daarom alleen twee keer per maand in zon disco dat is alles
|
Niet om vervelend te doen, maar als een meisje steeds op het laatste moment niet kan. Dan denk ik dat ze gewoon geen zin heeft om af te spreken maar dat niet durft te zeggen
|
maar die keren dat ik haar tegenkom doet ze echt heel aardig en we maken vaak grpajes met elkaar op msn enzo
|
hoe reageert ze dan als jij haar vraagt om af te spreken?
|
ze zegt ook van dat ik lief ben enzo
|
ze zegt dat ze het wel leuk vind maar weet niet zeker of ze dan kan
|
laat haar dan een datum prikken. en als die dan staat zou het wel zo eerlijk zijn als ze dan ook onthoud dat ze dan een afspraak heeft
|
Lijkt me dat ze alleen vrienden wil zijn, maar je kan het altijd nog proberen.
|
maar wat moet ik nouw doen:'(
|
Ze is duidelijk niet geïnteresseerd, want anders zou zij zelf toch ook wel jou vaker willen zien als ze al weet dat jij haar leuk vindt? Ze wil wel aandacht van jou, meer niet.
|
maar zou ik er nog voor kunnen zorgen dat ze wel meer wil?
|
Je kan sowieso niets aan haar gevoel doen, dat moet helemaal vanuit haar komen. Hoe vervelend dat ook voor jou is.
|
Hoe heeft ze gereageerd toen jij zei dat je haar leuk vind?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en daarna de eerste keer dat ik haar daarna zag deed ze heel blij maar een beetje verlegen
|
Hoe gaat het nu?
|
Ik heb je titel even aangepast.
|
via msn zeggen dat je iemand leuk vindt is eigenlijk niet de beste manier imo
als ze bloost is beter dan ze nee zegt gewoon ervoor gaan nee heb je, ja kun je krijgen. |
@ ice weetje daar zit wat in ik vraag haar gewoon een keer mee uit en dan vraag ik het gewoon als we dan even op een rustig plekje zijn want ik weet wel ongeveer waar ze van houdt en wat ze leuk vind
|
Citaat:
|
Succes! Laat natuurlijk even horen hoe het verder gaat :)
|
nouw ik heb beloofd hoe het is verlopen maar ze vind me niet leuk :( en volgens mij is die andere jongen die er achteraan zit het probleem:( ik voel me echt kut nu:'(
|
Oh wat jammer joh! Ik voel echt voor je!
Sterkte, je komt er wel bovenop. Deze dingen heeft iedereen meegemaakt, en alleen de sterksten zullen ooit winnen ;) |
wat moet ik nou doen moet ik gewoon op msn met haar praten alsof er niks gebeurt is ofwat?
|
Nee, ik zou haar even met rust laten. Wacht tot zij iets zegt op msn, ik heb dit namelijk laatst ook gehad maar dan andersom. Ik bleef gewoon normaal met hem praten op msn, hoewel het op school toch even moeilijk was. Als hij nou was begonnen met chatten had me dat geïritteerd. Wacht gewoon af.
|
Citaat:
Citaat:
|
ik snap dit niet ik heb nu een andere vriendin in opeens wil ze wel veel bij me zijn, vraagt om af te spreken en dat soort dingen. suggesties?:confused:
|
Afwijzingen zijn niet leuk. Het is pijnlijk en je gevoelens zijn gedeukt. Maar je kunt er alleen maar van leren! Laat haar inderdaad een datum prikken, en wees niet te wanhopig! Dat valt altijd op en is onaantrekkelijk. Wat bedoel je met 'ik heb een andere vriendin' als in liefde of als in vriendschappelijk? Ze vindt je aandacht fijn lijkt mij, ik kan niet goed peilen op wat voor manier precies. Vraag haar wat ze nou voor je voelt of wil, dan weet jij ook hoe de vlag erbij hangt en dan heb je niet eens een heel ernstig blauwtje gelopen ;)
x |
Misschien een beetje laat, maar stuur een brief, op www.briefvoorjelief.nl wordt je een beetje geholpen, en uit je gevoelens op die manier. Het is eerlijk, oprecht en persoonlijk en toch sta je niet oog in oog en dus minder eng. Ik heb mijn vriend een brief gestuurd via de site, hij vond het echt heel bijzonder.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |