![]() |
[BNN] Feuten
Feuten
Constant pilsen, beetje brallen en geregeld wat vrouwen douwen. Klinkt aardig, zo'n studenten- vereniging. Maar voordat de feuten zich officieel lid van dispuut H.S.C. Mercurius mogen noemen, moeten ze de ontgroening doorstaan. Rennen voor je eten, met je kop in de modder en meer van dat soort ongein. Elke maandag om 21.20 uur bij BNN op 3. Elke aflevering staat al online een week voor uitzending op tv. Feuten afleveringen Iemand die dit aan het volgen is? Ben vandaag begonnen met kijken. Beetje overdreven serie, maar al bij al zeer vermakelijk! |
Lijkt me lachen. Nu maar hopen dat mijn irritatie het niet wint van mijn uitlachgedrag.
|
Oh nee kut, het is geen reality-tv. Dan interesseert het me niet.
|
Ik vond het niet tegenvallen. Ben nog niet overtuigd, maar ik blijf wel kijken. En het is mooi gefilmd, en de hoofdrolspeler is ook mooi. :o
|
Ik heb het toch maar aangehouden, en het valt me vooral op hoe overdreven schurkerig de schurken zijn, en dat de motivatie van de hoofdpersoon om bij het corps te gaan volledig onduidelijk blijft.
|
Een beetje Spangas XL blijf ik het vinden. Maar vermakelijk genoeg tot nu toe.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik het wel een keer ga kijken, maar ik kan alleen die spuiten en slikken kerel niet uit staan. Hoe heet die, Manuel?
|
Was best vermakelijk, gisteren eerste 2 afleveringen gezien :)
|
Citaat:
|
Wat een overdreven serie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aflevering 4 staat online!
|
Wel mooi samenraapsel van werkelijke ontgroeningstaferelen, excessen en Urban Legends. Waarschijnlijk een stuk meer aanmeldingen voor de corpora volgend jaar.
|
Heerlijke serie! Kan niet wachten tot de volgende!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |