![]() |
Godsaaikende, ik heb de hik! #1205
*O*/-O-
|
Misschien werkt dit topic beter.
SEKS! TIETEN! :o |
retten tetten
|
Het werkt nog niet echt he? :o
En ik heb verdorie dus wel echt de hik! :( |
Ik heb net middelbareschool en eerdere foto's met Medeia uitgewisseld per mail. ZO GAAF.\
Als ik de middelbare school nog een x mocht doen zou ik gelijk ja zeggen :bloos: wat een tijd <3. |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou niks anders doen. Ik heb de leukste jeugd gehad die een kind kan hebben. Nou ja, behalve dat mijn ouders gingen scheiden, maar daar zou ik toch niks aan kunnen veranderen :p |
Middelbare school was tof. Maar ik denk dat ik mijn basisschooltijd nog wel leuker vond :o
|
Kijk hier zat ik in groep 7 en het was de laatste avond van de avondvierdaagse:
(foto is met webcam gemaakt want scannen is te veel gedoe) http://img28.imageshack.us/img28/448...2010om2359.jpg |
Citaat:
|
Hoe gaaf! (Y)
Ik heb echt een trauma overgehouden aan de Avondvierdaagse trouwens. Heb één keer meegedaan. en toen regende het de laatste avond heel erg hard en ik moest de hele route lang heel erg plassen en er was niemand die voor mij kwam kijken en allemaal kindjes om me heen werden overladen met bloemen en snoepzakken en ik kreeg helemaal niks :( [/boehoe] |
En op deze jongen ben ik ZO ONTZETTEND VERLIEFD geweest. Ik had alleen een foto van ons waar hij met zijn rug opstond, maar het is maandenlang mijn meest dierbare bezit geweest
*knip* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat buideltasje ook op die avondvierdaagse foto ook <3 toen kon dat nog zonder gene.
|
Haha, jaaa, buideltasjes. En sinaasappels omwikkeld in een zakdoek :D
|
Citaat:
Of deden jullie dat niet? Laatst vertelde ik dat tegen 2 vriendinnetjes en 1 vond het heel raar en de ander zat van OMGGGGG JAAAAAA DAT WIL IK WEER! |
Die tweede foto is nog gaver. Ik moet eens een foto van mij opduikelen van het discofeestje in groep 5. Schuifelen met m'n beste vriendje van toen. Achter ons zie je allerlei 'stelletjes' innig in elkaar verstrengeld en wij hangen gierend van de lach een beetje om elkaars schouders. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, als het bij ons keihard ging regenen werd de avond gewoon afgeblazen. Dus dan mochten we gewoon naar huis. |
Buideltasjes noemden wij altijd heuptasjes trouwens. En ik was er ook dol op!
En we moesten altijd fruit eten 's ochtends op school, maar ik wilde liever groenten dus ik kreeg altijd een tupperware-bakje met geschrapte worteltjes of schijfjes komkommer mee <3 En op woensdag een boterhamzakje met daarin één Evergreen-koek, want twee vond m'n moeder te veel :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Getver het klinkt te vies :D |
Citaat:
|
En ook van die vieze bekers melk. Die dan al een hele ochtend in je tas zaten. En we slikten het allemaal :p
|
mini maar, ik heb nog een foto van mijn brugklaspas op foto emmer staan :bloos:
http://i188.photobucket.com/albums/z...g?t=1288913296 |
Ik heb laatst al een hele partij fijne jeugdfoto's gepost. Maar die kwamen uit mijn eigen albums. De echt leuke staan helaas bij m'n moeder thuis...
|
Citaat:
En vieze boterhammen die helemaal klef geworden waren. Zhe horror. Maar ik had zo'n hekel aan overblijven, vooral door slechte eetgewoontes van klasgenoten (ik heb nog steeds nachtmerries aan ene Nina, die broodjes pindakaas met haar mond wagenwijd open at), dat mijn papa 1x per week tussen de middag thuis kwam om met ons te lunchen, op donderdag en vrijdag was de oppas er, dus hoefde ik alleen op maandag over te blijven :cool: En dinsdag was zo gaaf, dan ging papa voor ons knakworsten maken, of gebakken ei, of saucijzenbroodjes. Echt een feestje <3. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat kleffe brood inderdaad :D Toen ik naar de middelbare school ging werd ik ineens een kritische luncher, en toen belegde ik mijn brood op school enzo. Met speculaas :cool: En de laatste jaren leefde ik volgens mij van de cateringbroodjes :o (daar is het mis gegaan) |
Overblijven, dat heb ik geloof ik nog nooit hoeven doen (Y)
|
Ha, mooi hoe die gadgetnerd in DWDD wordt gepwned door notabene Arie Boomsma en Matthijs van Nieuwkerk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik at heel braaf de boterhammetjes die mijn moeder voor me maakte :bloos:
|
Ja, op de basisschool nog wel, maar vanaf groep 7 ofzo maakte ik sowieso altijd al mijn eigen brood klaar.
|
Citaat:
|
Ai ai ai... :p
|
Citaat:
Citaat:
|
dat was weer 2,5ltr bier :/
|
boem, dan maar 3!
|
Je oefent vast voor morgen?
Ik vond zeker dat nummer van The Cinematic Orchestra heel erg mooi trouwens (y) |
ja mijn goede voornemen van "voor 1 uur slapen ivm feestje vrijdag" is gefailed :(
(y). Het werkte dus ;D |
Citaat:
Nu wel bedtijd, morgen nog hard studeren en dan morgenavond oneindig veel bier *O* |
nou ik had dus heel veel sixpacks gehaald maar de helft is nu al op :( morgen maar ff langs de super.
|
Oh Minke in het kader van zo weinig mogelijk soggen is het morgen wel een pleurisbende in mijn huis, waarschijnlijk :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |