![]() |
Blouse
Het begint me steeds meer op te vallen hoeveel mensen wel niet een blouse dragen. Bijvoorbeeld 3 a 4 jaar geleden zag ik dat nooit. Vinden jullie ze nou echt mooi? Zoja, welke? Juiste veel verschillende felle kleuren, of vind je witte/zwarte leuker?
|
Ik droeg meer dan 10 jaar geleden herenblouses (nu nog steeds, vaak met stropdas), en zelfs flanellen houthakkershemden (daar ben ik vanaf). Maar ik heb geen idee wat ze tegenwoordig doen? Man of vrouw?
|
Ik draag sinds kort ook steeds meer blousjes, ik vind het meestal wel heel erg mooi. Maar ik draag wel altijd ruitjes met veel kleuren, nooit effen.
|
Citaat:
|
Blouses zijn leuk bij meisjes die niet te breed zijn en jongens die niet te smal zijn.
|
Zowel bij mannen als vrouwen vind ik het erg mooi en heb idd ook het idee dat je het weer meer ziet.
|
Heet dat bij mannen niet een overhemd? En is dat niet vrij normaal? :confused:
|
Overhemd of blouse, in Vlaanderen gebruiken we die termen synoniem. ;)
Het verschil met een vrouwen- en een herenversies is hoe je knopen staan. Mannenexemplaren hebben hun knopen rechts, die voor vrouwen links. Tja, 4 jaar geleden voelde ik me nog vrij uniek met mijn kledingstijl, vandaag is dat iets minder. Wat op zich zo'n slechte zaak nog niet is. De bevolking heeft opnieuw wat meer smaak he. ;) |
Ik draag vrijwel altijd een (slimfit) overhemd, gewoon omdat het kan ;);)
|
Ik omdat ik zo mager ben, dat het zonder slimfit er bij mij anders als een patattenzak uitziet :p
Amerikanen hebben ook de onhebbelijke gewoonte veel te ruime overhemden te dragen ;) http://img.coxnewsweb.com/B/05/18/88/image_8588185.jpg Strak is gewoon veel mooier! http://stylecrave.frsucrave.netdna-c...lk-2t-tile.jpg |
Maar kijk, dat zie ik dus niet zo vaak, dat zwarte of witte. Het is meestal gewoon een overvloed van blauw of rood.
|
Slimfit overhemden zijn sexy (y)
Ik heb zelf een houthakkersblousje in het bruin/ grijs, maar jammer genoeg is er op Lowlands een mysterieus gat in gekomen (en ik heb nog twee nette witte voor werk of wat dan ook). |
draag in principe alles slimfit, vind ik gewoon nice. Ook mijn overhemden<3, ik draag nagenoeg alleen maar overhemden, behalve als het echt koud is of ik superbrak ben, dan draag ik vesten.
|
Als het koud is, draag ik tussen mijn hemd en blazer een trui of een spencer met v-hals ;)
of anders ook nog wel gewoon een rolkraagtrui |
Overhemden/blouses zijn tijdloos, imho. Het is geen modeverschijnsel, maar iets van alle tijden.
|
Ja, ik vind het bij jongens echt onwijs sexy. Op zich maakt het dan niet zoveel uit of het een gekleurde, zwart-witte/grijze of een 'saaie' éénkleurige is. En net zoals FA vind ik strakke blouses vele malen mooier. Zelf draag ik af en toe een blouse, maar ik ben persoonlijk meer van de shirts.
|
Ik ben wel fan van blouses ja, het kan in elke stijl.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |