![]() |
Drivers videokaart die op moederbord (?) zit
Ik ben echt een leek met computers maar volgens mij zit het zo:
ik heb hier bij mn ouders een oude computer (-+5 jaar oud) staan met het volgende moederbord (of is het de processor?) Intel D845GVSR. Hier zit een onboad videokaart op. Onlangs windows 7 geinstalleerd alleen nu missen de drivers voor deze videokaart. Op de site van intel kunnen ze me niet helpen want ze hebben die drivers simpeweg niet. Probleem is dat de wergave van mijn beeld nu op 640-400 oid staat dus een blinde zou het nog kunnen lezen zo groot. Iemand een idee waar ik de juiste drivers vandaan kan halen? |
waarschijnlijk een moederbord. probeer anders is om moederbord drivers te zoeken.
|
Die drivers bestaan gewoon niet en die ga je dus ook niet vinden ;)
Ik las wel ergens dat je door bepaalde BIOS-instellingen aan te passen tóch de resolutie kunt verhogen: Citaat:
|
Waarom zou je windows 7 op een5 jaar oud moederbord willen draaien? Dat kanje processor nooit aan
|
Citaat:
Windows 7 draaide zelfs prima op mijn 5 jaar oude laptop. Het ligt er maar net aan hoe snel je pc/laptop is en wat je er allemaal mee wilt doen. Zo lang je maar 2GB geheugen hebt (maar zelfs met 1GB wil het als je geen hoge eisen aan snelheid stelt) gaat het prima. |
lol, moet jij weten verder hoor. is geen onzin, dat jij het onzin vind is wat anders.
|
Citaat:
|
iik zeg ook niet dat het niet draait, gebruikersvriendelijk is wat anders;) maar goed als hij een trage windows 7 wil hebben is dat zijn keuze
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja je moet verder zelf weten als je windows 7 wil draaien met 1 gb aan ram
maar optimaal is het niet en slim al helemaal niet |
Citaat:
|
lol, geheugen maakt wel uit, als je win 7 64 bits hebt, dan is het vrij dom als je dat op 1 gb wil draaien, en de meeste programma's nemen ook al genoeg in.
|
Citaat:
|
64 bits is toch echt wel ontworpen om de limitaties van 32 bits te overkomen, zo ook meer ram, maar ook 64 bit strings ipv 32
|
Eventjes een update, ben al een tijdje niet meer op deze pc geweest, maar de tip van m@rco heeft gewerkt *O* Ik kan weer op een normaal scherm computeren :p.
En over snelheden e.d. zoals de dicussie hierboven heb ik geen verstand maar deze pc is gewoon als extra en hoeft helemal niet snel te zijn er wordt alleen wat op tekstverwerkt en geinternet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |