![]() |
Ik voel mijn hart kloppen ...
... in mijn rechteroor. Klopt dat?
Het is namelijk best irritant. |
Zit je oor misschien (een beetje) dicht oid? Want dan kun je je hart bijvoorbeeld ineens horen, terwijl je hem normaal niet hoort. Je kan bv. eens proberen te gapen of je neus te snuiten, misschien dat je oor dan weer open 'plopt'.
|
Het is niet je hart, maar een klein slagadertje in je oor. Maar het kan, dat je die voelt kloppen. Wat Andijvie zegt kan helpen. Mensen voelen (en horen!) het ook vaak als ze op hun zij liggen.
|
Of slaolie in je oor gieten. Het klinkt misschien raar maar werkt wel.
|
Mijn hart klopt nog steeds. :(
|
Citaat:
Ben je misschien verkouden? Dan krijg je mogelijk je oor niet goed open geplopt. Gaat meestal vanzelf wel weer weg, samen met de verkoudheid. Het is irritant, maar kan geen kwaad in dat geval. |
Citaat:
|
Mijn neus is in elk geval niet dicht, en ik heb al minstens twintig keer gegaapt.
Ik ga nu weg, om om half twaalf terug te komen. Dan geef ik wel even een update. Voor het geval jullie mijn oren erg interessant vinden. |
Citaat:
Als je last blijft houden, kun je ook de huisarts even naar je oor laten kijken, misschien zit er een prop oorsmeer oid. Maar meestal merk je dat ook wel aan andere dingen (zoals dat je jezelf heel erg hoort wanneer je praat, en andere dingen klinken ook dof etc). |
Het is niks ergenstig in iedergeval heb er ook vaak genoeg last van gehad.
wat Andijvie al zei het is een slag adertje in je oor wat je 'hoort' kloppen |
Hij staat nu al een tijdje uit, met af en toe een paar onregelmatige
klopjes. Het ziet ernaar uit, dat ik het wel overleven zal. |
Ik voorzie een glomustumor.
Het beste TS. |
Kut, ik was al bang voor zoiets. :(
Ik was aanvankelijk bang dat ik zo'n nieuw virus heb, waardoor ik in een soort zombie verander, waar ik afgelopen week een film over gezien heb. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |