![]() |
vanaf wanneer smeerde jij je eigen brood voor school
ik vanaf me 14de
|
Ik eh.. volgens mij vanaf groep 6.
|
Vanaf groep drie. Toen was ik zes, want ik heb door omstandigheden mijn basisschool niet helemaal op volgorde gevolgd.
|
Tsjah, totdat je naar de middelbare school gaat hoef je geen brood mee te nemenomdat je toch thuis eet. Tenminste, ik niet. En op middelbare school doe ik het van begins af aan al.
|
ik at wel altijd op de lagere school
|
Wij hadden overblijf en daar ging ik vaak heen.
|
ik zat in een ander dorp op school
dus naar huis gaan s'middags had geen zin |
Ja, maar in de pauze at je toch ook?
@Etmakas |
Dan aten we koekjes!
|
ja die milk breaks enzo:D(L)
|
en een banaan meestal ook mee:P
|
pff, ik at diehard broodjechocopasta
|
ik at in die tijd zoveel choco pasta
dat ik het nou niet meer lus:S:P teminste tot een paar jaar terug:O nou heb ik het niet meer geprobeerd:p |
nog steeds niet:D
mn moeder smeert altijd brood voor 5 inclusief de hond:P |
Ehmm, sinds de tweede geloof ik. En op de basisschool at ik appels bij honderden. Daarna heb ik trouwens ook dik een jaar geen appel meer aangeraakt, zo overvoerd met appel was ik. :D Maar goed, een aantal jaar nu, dus.
|
Sinds de eerste, want toen was het nodig en begon ik veel te eten.
|
Citaat:
|
Sinds de eerste.
Ps: PINDAKAAAAAS!!!11een1! |
Ik heb een jaar lang, in de vierde, brood mee naar school genomen.
Alweer mee gestopt ook. |
Vanaf altijd? Op de basischool kreeg ik een halve geschilde appel mee in twee partjes (dus twee kwart zonder klokhuis, zonder schil, in aluminiumfolie) en een rode beker met een gele rand om de deksel. Zo eentje met zo'n leuk rubberen knopje op die rand. Daar zat melk in, overigens, of Yoghi. En dat maakte mijn moeder/vader nog voor me klaar. Vanaf de brugklas heb ik altijd zelf brood gesmeerd/flesjes gevuld.
|
Citaat:
pakt ie altijd ''stiekem''als ik ff niet oplet van mn bord afXD |
Ik doe het nog steeds niet:P. of m'n moeder smeert het, of ik lijd honger-O-
|
Officieel sinds mijn 13e maar eigenlijk doet men moeder het nog steeds omdat ze wat haar keuken betreft nogal controledwang heeft.
Wel apart dat ik dan weer wel 3dagen per week voor ons kook maar ze liever heeft dat ze mijn brood smeert. |
Nog steeds bijna nooit :O. Mijn vader smeert altijd brood voor me. En stopt er dan meestal een koekje ofzo bij <3.
|
mijn mammie smeert mijn broodjes nog altijd :d (in het 4de)
|
Gister had een vriendin van me brood voor mij gesmeerd en in de pauze aan mij gegeven. :D
|
vanaf men 9 jaar begon ik met men eigen brood te smeren :)
|
Ik sinds ik een mes niet meer in mijn mond stopte volgens mij.
|
Ik ben nu 15 en mijn ouders doen het nog steeds :o
|
Citaat:
Eigenlijk moet ik me gaan schamen, maar het scheelt mij weer tijd, en die kan ik weer doorbrengen in mijn bed. |
Citaat:
|
M"n vader maakte altijd mijn brood geloof ik. vanaf de brugklas doe ik het zelf.
|
Vanaf het moment dat ik capabel was om een mes vast te houden.
|
Mensen die zelf hun brood smeren zijn niet lui genoeg :o
Het is toch lekker om 5 minuten langer te kunnen slapen? |
Ik smeer mijn brood 's avonds. Als het nog bevroren is en dan doe ik het in een broodtrommel en dat smaakt gewoon nog vers, de volgende ochtend/middag. :cool:
|
ik hoef pas sinds de 1e brood mee naar school te nemen, maar moest het wel meteen zelf doen.
Vrienden van mij zijn nu 16/17 smeren nog steeds hun eigen brood niet xD |
Ehm, sowieso mijn hele basis school. En ik denk eigenlijk ook nog wel minstens een jaar op de middelbare!
|
ik smeer m'n brood pas sinds dit schooljaar.
komt omdat als m'n vader om 7 uur 's ochtends naar z'n werk gaat en mijn moeder 's ochtends de hond uitlaat, ze geen tijd meer hebben om brood te smeren. dus doe ik het zelf, en ik vind het prima. nu kan ik tenminste zelf weten wat ik op m'n brood wil. |
Citaat:
|
Vanaf het tweede jaar op de middelbare school ongeveer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
groep 5 toen ging ik voor het eerst op school eten omdat ik in een grote stad ging wonen :eek:
Maar thuis smeerde ik al veel langer mijn eigen brood :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |