![]() |
iemand ervaring met begeleid wonen?
ik heb aankomende donderdag.
me eerste gesprek over begeleid wonen. met me begeleidster van MEE me moeder. en ook met bazen van 2 huizen waar een kamer vrij is. we gaan ook naar die huizen kijken. en dan hoor ik of ik in een van die huizen zal passen. maar wat ik er verder van moet verwachten weet ik niet. zijn er hier meer mensen die begeleid wonen. en wat dingen willen delen? |
Ikzelf woon niet begeleid, wel heeft een ex van me een tijdje in een huis gezeten. Ook een vriendin van me woont nu begeleid. Ik zou aan haar kunnen vragen of ze wat vragen voor je wil beantwoorden? Ik moet wel zeggen dat ieder huis verschillend is, de een is voor probleemjongeren, de ander voor mensen met autisme, weer een ander voor mensen met psychiatrische aandoeningen, en uiteraard werken ze allemaal net even anders omdat de behoefte van de bewoners iets anders is.
|
als je dat aan haar zou willen vragen of ze wat wil beantwoorden.
dan zou ik dat wel fijn vinden(Y). |
Ik werk met jongeren die begeleid wonen, dus ik kan je er wel wat over vertellen maar niet uit eigen ervaring van er zelf wonen :)
weet niet of je dat wil? |
ja dat wil ik wel
|
Ik heb in een leefgroep gezeten. Als borderliner tussen de autisten... Geen goed plan.
|
Ik probeer die vriendin nog steeds te contacten, maar ze is even spoorloos. Haar internet zal niet werken gok ik, heeft ze wel vaker problemen mee. Zodra ze weer online verschijnt zal ik het haar vragen:)
|
is goed hoor ik wacht wel af.
ohja ik heb vandaag het gesprek gehad en de 2 huizen bekeken. |
Hoe was het? Stuur mij anders even een pm met de vragen die je hebt dan kan ik wat gerichter wat vertellen wat ik weet :o
|
het was heel apart.
ik weet nog niet echt wat ik ervan moet verwachten. we hebben wel alle 2 de huizen bekeken. en aankomende vrijdag moet ik beslissen. maar ik stuur je wel een pm(Y). |
Het is wel wennen ja. Op zn minst. Geen idee wat je diagnose is natuurlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |