Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe verder? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1819158)

Loveangel90 06-11-2010 21:16

Hoe verder?

Hallo

Ik zit me een beetje te piekeren.
De situatie is als volgd.

't is bijna 8 maanden uit met mijn lief. Maar we zijn nog zeer goed bevriend met elkaar en we hebben al over onze gevoelens gepraat, misschien gaan we later opnieuw samen zijn.

Ik had paar maanden geleden gevraagd voor een keer af te spreken, maar eerst kon hij niet en daarna zei hij dat hij nog niet klaar voor was. Maar deze week wou hij wel afspreken maar zoals gewoonlijk weer iets tussen gekomen.

Het afspreken is bij hem een probleem, hij is een bezige bij, ten eerste en als we afspreken komt er meestal iets tussen. Dit is een van de hoofdredenen dat het uit is tussen ons.
Ik zou hem zo graag zien, maar ik kan moeilijk blijven vragen, wanneer gaan we afspreken...

We praten bijna elke dag op msn en sinds kort op skype om elkaar te zien. Maar door skype zijn mijn gevoelens groter geworden. Onze gevoelens voor elkaar zijn er maar de ene dag meer dan de andere dag(up and down)

Maar ik vraag me af, wanneer zullen we ooit samen zijn en ik heb ook twijfels. Kan ik met hem samen zijn, zal hij wel tijd hebben voor me, als een echte relatie.

Hoe moet ik verder, zien wat de toekomst ons brengt, wachten...?

gerard321 06-11-2010 21:21

wacht eerst gewoon eens af hoe t afspraakje verloopt, en hoe hij het ziet, en kijk dan verder

Loveangel90 06-11-2010 21:24

Citaat:

gerard321 schreef: (Bericht 31038265)
wacht eerst gewoon eens af hoe t afspraakje verloopt, en hoe hij het ziet, en kijk dan verder

Nja, inderdaad. Maar er moet wel eerst een afspraakje komen...

gerard321 06-11-2010 21:25

ja, en als hij dat blijft uitstellen, dan zegt dat ook wel iets;)

Loveangel90 13-11-2010 10:47

Er is de laatste week veel gebeurd tussen ons.

Gisteren ruzie gehad, met als gevolg dat hij zei dat een relatie niet meer zal van komen. Het blijft alleen bij vriendschap.
Ik voel me nu triest, ik had (valse) hoop...
Dat afspreken zal er niet meer of nooit van komen.

Trouwens hij gaat nu zeer goed om, met een meisje die hij veel smst en lange gesprekken heeft...

Picidae 14-11-2010 00:35

:( sterkte er mee!

hookee 14-11-2010 07:48

Citaat:

Loveangel90 schreef: (Bericht 31061398)
Trouwens hij gaat nu zeer goed om, met een meisje die hij veel smst en lange gesprekken heeft...

Die heeft hij niet deze week ontmoet, dat speelt al langer, neem dat maar van mij aan. Ik denk dat het meisje iedere keer tussen jullie afspraken is gekomen.
Vergeet hem, hij at van twee walletjes.

gerard321 14-11-2010 11:34

jij verdient veel beter dan zo'n jongen

Bartezz 14-11-2010 12:02

Citaat:

Loveangel90 schreef: (Bericht 31038250)
Onze gevoelens voor elkaar zijn er maar de ene dag meer dan de andere dag(up and down)

Maar ik vraag me af, wanneer zullen we ooit samen zijn en ik heb ook twijfels. Kan ik met hem samen zijn, zal hij wel tijd hebben voor me, als een echte relatie.

Hoe moet ik verder, zien wat de toekomst ons brengt, wachten...?

Als je ervoor kiest om weer bij elkaar komen moet je er heel zeker van zijn dat er dingen veranderd zijn, het is tenslotte niet voor niets uitgegaan de vorige keer.. Daarnaast moet je ontzettend veel vertrouwen hebben in het feit dat hij degene voor jou is en dat het tussen jullie gaat werken...

Dit lijk je niet te hebben en bovendien ben ik het eens met hookee dat hij al langere tijd contact moet hebben gehad met dat andere meisje. Jij bent al niet zeker en hij houdt je aan het lijntje, let him be and move on...

Loveangel90 14-11-2010 13:07

Merci'tjes voor jullie reacties:)

Toen ik vorige week vroeg waarom hij nu niet meer wilt afspreken en de week ervoor wel. Zei hij dat we een koppel waren en dat daarmee moeilijk heeft....

Nja, nu weet ik dat hij met dat meiske al veel keren heeft afgesproken...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.