![]() |
Wat vinden jullie van koosnaampjes voor vrienden?
Hallo
Graag zou ik jullie mening weten over het volgende. Vinden jullie dat dit kan als je lief, koosnaampjes gebruikt tegen vrienden of vriendinnen? Koosnaampjes zoals zoetje, poepje, poes, sexy beestje, tijger enzo (die genre) Zou je dan niet jaloers van worden en denken dat er meer achterzit of niet? Groetjes |
Ik ga er vanuit dat als mijn lief dit zou doen hij dit ook al deed voordat hij mijn lief was en dan is er dus geen probleem.
|
Ik heb ten eerste je titel even aangepast omdat hij zo wat duidelijker is.
Als ik een vriend zou hebben en hij zou tegen zijn mannelijke vrienden dingen als 'sexy beestje' ofzo roepen zou ik dat alleen komisch vinden. Als hij het bij meisjes zou doen waarvan ik weet dat ze echt niet meer dan goede vrienden zijn zou ik het misschien ook niet erg vinden, maar het hangt dan af van de toon enzo. Er zit echt niet altijd meer achter, ik zeg ook regelmatig liefje tegen mijn vriendinnen. |
Merci voor jullie reacties!
Hangt natuurlijk af in welke context het gebruikt wordt, is het voor de lol of serieus... |
Ik zeg tegen zowat al mijn vrienden wel eens liefje :D Daar hoeft niks achter gezocht te worden. En schat komt er soms uit na een sarcastische opmerking.
|
Citaat:
|
ik noem iedereen flipke of miep, of t mn vrienden zijn of niet maakt me niet uit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |