![]() |
Favoriete biermerk?
Mijne is denk ik toch wel bavaria of jupiler en die van jullie ?
|
grolsch :)
|
maar dan wel traditioneel uit de beugel :P
|
Guinnes special export, of anders Hoegaarden. Of Duvel.
|
Heineken is wel te drinken. Maar meestal als ik bier drink is het om flink lam te worden en dan maakt het mij niet zoveel uit. Als het maar niet in blik zit.
|
|
Kroegbier.
|
Jupiler natuurlijk :d (go belgie!)
|
wat in de aanbieding is.
|
hertog jan
|
Hertog Jan is mijn favoriet uit fles. In de kroeg drink ik het ook veel maar eigenlijk liever la Chouffe of bockbier van de tap.
|
Bière du boucanier
Echt piraten bier met een stoere piraat op de fles. Kost jammer genoeg veel te veel en alleen in belgië verkrijgbaar. http://farm4.static.flickr.com/3640/...1804f5934e.jpg zo ziet het eruit trouwens. |
|
Als je dat piratenbier in glas ziet lijkt het wel een beetje op cola haha
|
ja het is een double denk ik er zit 9% alcohol in dus nog een beetje zwaar ook.
|
|
jah voor vrouwen zijn dat idd goede biervervangers wat ik ken niet echt veel vrouwen die bier echt warderen :P zoals mannen dat doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb echt een hekel aan de cultuur waar het stoer is bier te drinken en de rest is lame en voor vrouwen, kom op zeg. Ik drink meer wijn dan bier op het moment :p
|
Citaat:
OT: Hertog Jan. |
Alles wat uit Limburg komt, en dan vooral alles van Hertog Jan.
|
joaaa veel mensen kijken raar op als een kroeg vol met meisjes zitten en die allemaal bier drinken, in het zuiden is dat gewoon normaal! Maaar hertog jan blijft favoriert!
|
Hier in Enschede ken ik ook genoeg meisjes die bier drinken. volgens mij is dat meer iets wat tussen de oren zit bij bepaalde mensen dat meisjes geen bier drinken.
|
Ik vind de meeste biertjes prima te drinken, heb echter een lichte voorkeur voor Jupiler en Hertog Jan. Wat witbier betreft word ik altijd vrolijk van een heerlijke koude Hoegaarden of Hertog Jan Weizener.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het aantal meisjes dat je kent toevallig dan op 1 hand te tellen? :p
|
Citaat:
|
|
Ik drink meerdere merken wel graag:
Corona, Jupiler, Alfa, Hertog Jan, Warsteiner, Bitburger. Minder fan van: Heineken, Grolsch, Dommelsch, budget bier. |
Hey bah corona, die vind ik persoonlijk dan weer echt nergens naar smaken :o
|
Citaat:
|
Ja dan doet hij het beter wellicht, want ik vind hem zo licht/limonade achtig.
Maar als het warm is is dat wel fijn natuurlijk |
:Y
|
Citaat:
Ik hou wel van een Warsteiner, Hertog Jan of Jupiler. |
te veel om op te noemen
ik drink nu hertog jan |
haha, ik vul gewoon het bierpad in de albert heijn en de dingen die het meest staan in de winkel, worden hier niet genoemd: Euroshopper en Albert Heijnhuismerk (daarna Grolsch, Amstel en Heineken)
Hertog Jan is wel altijd heel snel op, maar voor de rest staan al die hierboven genoemde merken er wel lang onaangetast xD. nee ik snap wel hoor dat jullie geen euroshopper of ah-huismerk drinken als er gevraagd wordt wat het lekkerste is, het is gewoon bier voor mensen die veel voor weinig willen. maar jongens, dingen als trappistenbier, la chouffe, het kasteel, westmalle, Franziskaner Weißbier, Amsterdam Navigator en Amsterdam Maximator, Gulpener, Grimbergen, Palm, Alfa, Atlas, Dommelsch, Brand, Wiekse, Leffe en zo kan ik nog we even doorgaan - is dat geheel onbekend? WAAROM BESTAAT HET DAN?XD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon pilsener zeg ik Dommelsch (Ik kom niet voor niks uit Dommelen!) of Jupiler. Bavaria is ook nog goed te doen.
Om te genieten: Een Heineke Oud bruin. |
Amsterdam wordt trouwens gewoon door grolsch gebrouwen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grolsch heeft mijn voorkeur als oosterling!;)
|
http://i52.tinypic.com/2ibc46f.jpg
Die brouwerij hebben we een keer op vakantie bezocht en daarna die bier gedronken in een cafe in de buurt (Y) |
Waar smaakt desperados eigenlijk naar? :facepalm::o
|
geen idee, het is iig amerikaans en volgens mij met toegevoegd smaakje
|
Citaat:
|
Citaat:
Desperados bevat 5.9% vol. alcohol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |