![]() |
Waar koop ik een dagboek?
Hoe kom ik aan een nieuw dagboek? Die ik nu heb is bijna vol :rolleyes:
|
Met slot, zonder slot?
Voor dagboeken met een (degelijk) slot zou ik even kijken bij de Bruna of zo. Action en eurowinkels hebben ook wel dagboeken, maar die sloten zijn gewoon open te krijgen door hard te trekken. Verder heb je bij Bruna, Hema, kantoorwinkels altijd leuke notitieboekjes, geen slot maar wel meer bladzijdes (ik heb geen verstand van het bijhouden van dagboekjes, maar meer bladzijdes lijkt me meer win) |
Of je gebruikt gewoon een schriftje :)
|
Graag slot erop :)
|
Ik zou het in dezelfde winkel kopen als de winkel waarin je je oude dagboek hebt gekocht.
|
De oude heb ik een paar jaar geleden voor Sinterklaas gehad, geen idee waar die vandaan komt.
|
Nou, dan vraag je weer een dagboek voor Sinterklaas! Dat duurt toch niet zo heel lang meer. ;)
|
Je kan ook mooie kopen bij de wereldwinkel :D.
|
Hema heeft het een en ander. Anders: V&D, Bruna, Wereldwinkel, de meeste boekhandels hebben wel wat, de meeste warenhuizen ook wel.
|
Bart Smit, Intertoys enzovoorts.. speelgoedwinkels verkopen dat altijd, maar ja mis wel beetje kinderachtig:p
maar ze hebben ze ook met winnie the pooh |
Wat is er mis met Winnie the Pooh :o?
OT: Ja.. de meeste boekhandels hebben vast wel wat je wilt. |
Ik denk dat tokio bedoelde dat ze bij de Bart smit enzo kinderachtige dagboeken hebben, maar ook Winnie the Pooh wat minder kinderachtig is. Of ik begrijp het verkeerd, maar zo lees ik die zin.
En verder alles wat hier boven al opgenoemd is. |
Bij de Selexyz heb je nu ook prachtige notitieboeken, maar die hebben geen slot. Persoonlijk heb ik die van Leonardo Da Vinci (sketches) hier liggen, maar ik durf er niet in te schrijven. :o
|
't schijnt zo te zijn dat winnie the pooh heel erg in is, ook bij de 'oudere' jeugd, dus idd, ik bedoel dat winnie the pooh wat minder kinderachtig is dan een heksje lily ding;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |