![]() |
Wil zij wel verder dan zoenen?
Hallo allemaal,
ik zit met een 'probleem (vraag?)' en ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen? (onduidelijke titel misschien?) Ik heb nu ongeveer 1 maand met een heel lief meisje en ik ben heel gelukkig met haar. We hebben tot nu toe elke week 1 tot 2 keer (soms vaker) afgesproken en we hebben het altijd leuk. Als we bij elkaar zijn sla ik altijd een arm om haar heen en dan aai ik haar en dan legt ze haar hoofd op mijn schouder. We zijn natuurlijk rustig aan gaan opbouwen, eerst knuffelen, daarna zoenen, maar de laatste paar keren gaan we op bed liggen (langs elkaar) en dan zoenen we elkaar. Het probleem is dat alleen ík een arm om haar heen sla en als we zo liggen dan aai ik haar veel over haar rug enzo, maar zij ligt er eigenlijk een beetje droog bij en doet niks (alleen zoenen). Ik heb al best vaak aan haar gevraagd of ze het wel fijn en goed vind allemaal en elke keer zegt ze gewoon 'ja' en 'ik zeg wel als ik het niet wil' en 'het is echt niet zo dat ik niet wil'. Ik heb er echter niet echt veel geloof in, want ik denk dat wat zij niet bij mij doet vind ze zelf ook niet leuk. Ik zeg niet dat ze het nou moet doen, maar misschien wil ze het wel helemaal niet óf zit ik er naast en is het toch echt dat ze het niet durft bij mij? Het is niet dat ík haar alleen zoen en dat zij dat niet wil dat ik haar knuffel (zij zoent mij ook), alleen ik moet altijd een arm om haar heen slaan en ze knuffelt mij nooit. Wel merk ik altijd dat ze dichter tegen me aan komt zitten en dat ze wil dat ik haar weer knuffel. Ik vraag me af of ze nou niet wil of dat ze mij echt niet durft aan te raken? Ook vraag ik me af of het misschien niet een beetje te snel gaat? Een ander ding is dat ik echt elke dag bij haar wil zijn, maar dat gaat natuurlijk niet:( hoe kan ik de tijd vullen thuis?:P Ik hoop dat jullie het snappen en misschien kunnen helpen?? Alvast bedankt Groetjes Lex |
heey ik begrijp je probleem...;
mijn eerste vriendje knuffelde me altijd veel en zoende me ook vaak beetje zoals jij met je vriendin doet. maar hij pakte altjd mijn armen en legde ze ergens neer op zijn lichaam dus : rug schouders net boven de billen. probeer dat een te doen. het werkt vaak wel ik denk dat ze gewoon moet wennen maak je maar geen zorgen om dat ze je niet leuk vndt ze weet gewoon nog niet zo goed wat te doen;) en om de tijd thuis te vullen kun je bedenken wat je de volgende keer dat je met der afspreekt gaat doen maak wat huiswerk en heel belangrijk maak tijd voor je gewone vrienden! |
ik snap een beetje wat je probleem is , of ja , je vriendin's probleem . na 5 keer lezen lol
probeer er in plaats van met ons , eens een keer met haar over te praten? en trouwens voor tijd in huis zoek een hobby gast :D |
Bedankt voor jullie reacties :)
Ik wil er wel is met haar over praten en heb dat ook wel is kort gedaan, maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken en er kwam niet echt veel uit bij ons beide:P Om een keer haar armen ergens op mijn te leggen had ik nog niet aan gedacht, alleen ben ik bang dat ze dat straks niet wil en dat ze ze weer weghaalt? Het lijk me lastig om zomaar haar arm te pakken en die op mijn rug te 'plaatsen'? |
Citaat:
|
Citaat:
gewoon heel rustig en dan zeggen ik vindt het ook wle fijn moest ik altijd om lachen. en als je denkt dat het beetje gemeen overkomt kietel je haar en idd zoals wolf noem ik hem maar zegt praat met haar. alleen loop niet zo naar der toe en zeg ik wil even met je praten dan denkt ze meteen dat je het uit wil maken;) |
Tuurlijk ga ik niet naar haar toe en zeggen dat ik met haar wil praten:P tot nu toe als we over die dingen gepraat hebben ging dat altijd geleidelijk en goed. Ik denk dat ik de volgende keer als ik haar zie er over ga praten. Alleen weet ik niet echt wat ik nou moet zeggen, maar daar kan ik over nadenken als tijdvulling thuis;)
|
Citaat:
|
Haha ja:D
Bedankt voor de reacties (y) |
graag gedaan en succes verder :)
|
Ik heb je titel even aangepast. Ik heb zelden zo'n onduidelijke gelezen, hihi.
Ik denk dat het niet is dat je vriendin niet wil, maar misschien is ze een beetje bangig, weet ze niet zo goed wat ze moet doen, waar haar handen moeten, kan ze zich niet zo goed laten gaan? Heeft ze al eerder vriendjes gehad en ging het daarmee ook zo? Probeer haar in elk geval niet schuldig te laten voelen dat ze niet verder wil, ze zal vast niet willen dat jij denkt dat je haar niet leuk vindt. Succes met het gesprekje! :) |
Ik denk ook dat je vriendin een beetje bang is. Misschien denkt ze dat jij het niet fijn zou vinden of ze weet niet hoe ze het moet doen? Praat er eens met haar over, misschien gaat het daarna wel beter.
|
Hey,
je hebt me even aan het denken gezet toen ik las: 'Heeft ze al eerder vriendjes gehad en ging het daarmee ook zo?' Ze heeft me ooit verteld dat er iemand was die haar de hele tijd aanraakte en haar toen zoende, maar dat ze dat helemaal niet wilde. Misschien is er daar iets mee, maar als ik haar aanraak vind ze het wel goed (ik vraag altijd of ze het goed vind)? Wat betreft het gesprekje, ik weet wel ongeveer hoe ik het ga aanpakken, alleen niet hoe ik het gesprek ga starten:confused: |
Hoi Lex, ik denk dat je vriendin gewoon een beetje bang is. Waarschijnlijk heeft ze nog geen (of weinig) ervaring en weet ze niet zo goed wat ze moet doen. Je zou haar een beetje kunnen helpen door haar op een manier duidelijk te maken wat je fijn vindt. Bijvoorbeeld op de manier die K@rlijn noemt. Maar praten kan inderdaad ook, misschien heeft ze wel een soort trauma opgelopen van wat je hierboven noemt, en is ze bang dat jij het niet fijn vindt als ze je aanraakt (zoals bij haar destijds het geval was).
Een serieus gesprek starten is altijd lastig, maar probeer haar in elk geval niet het gevoel te geven dat je haar afwijst, of dat je teleurgesteld bent in haar. Wees begripvol. |
We hebben denk ik allebei evenveel ervaring, maar goed:P
Ik wil er graag met haar over praten, maar ik wil haar niet kwetsen daar ben ik heel erg bang voor. Maar ik zie wel hoe het loopt en ik probeer het gewoon goed te doen. |
Waarschijnlijk snapt ze zelf ook wel dat je het goed bedoeld. Zeker als ze zelf een beetje bang is. Probeer gewoon rustig te beginnen en niet meteen aan te vallen, dat is het beste denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |