![]() |
ben ik een pussy?
ik vindt een jongen leuk en ben er dus van overtuigd naja bijna van overtuigd dat hij er ook zo over denkt.
maar... ik verzin altijd van te voren als ik hem zie wat ik bij hem ga doen om het ijs te doen breken zeg maar. bijvoor beeld in de pauze bij hem op schoot gaan zitten. vooraf lijkt het me een heel goed en super idee. maar dan is het eindelijk zo ver en dan durf ik het niet en land ik dus zoals altijd net naast zijn schoot. nou zeggen wel veel van gwn er niet bij na denken maar dat lukt dus echt niet:S iemand tips? ik kan ze echt gebruiken:) gr mij:bloos: |
Tip.. niet denken maar doen.
|
ik heb hetzelfde probleem , iedereen zegt wel ja gewoon doen etc
dan van te voren denk ik van je nu zeg ik het gewoon , maar wanneer puntje bij paaltje komt durf ik niet ik heb best veel research gedaan om dit te verhelpen en kwam tot een conclusie dat ik gewoon moet proberen nee heb je , ja kun je krijgen van elke relaties of poging tot relatie te krijgen, krijg je ervaring en langzamerhand word je er beter in , voor wat hoort wat succes |
Misschien eerst eens proberen bij een vriendin, kun je oefenen op de aanloop en heb je wat ervaring.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke ik ga het uuuuuhhh vrijdag proberen :bloos: dan heefd hij weer les op school de andere dagen heeft hij stage.:S
|
succes ;)
|
Aaaah puberproblemen.. (Y)
Je zou ook, ipv bij hem op schoot te duiken, gewoon eens een normaal gesprek met hem aan kunnen gaan in de pauze ofzo? Misschien een idee. |
Je bent ervan overtuigd dat hij jou ook leuk vindt? Dan heb je hem al wel eens gesproken, neem ik aan. En dan is het toch niet zo moeilijk/raar als jij een gesprekje met hem aanknoopt of eens 'hoi' ofzo zegt?
|
Wie nooit een blauwtje loopt, zal altijd een groentje blijven. :D
|
Citaat:
|
jah, inderdaad lol?
|
Citaat:
|
Of zoals Jokertje het zei: "Beter 100 blauwtjes dan geen chick" Of zo iets :P
|
nou Karlijntjee gemerkt hoor ;) doe het wel hea eennnee doet wel pijn hoor jou op me sgoot nee joke :P
naja spreek je morge xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |