![]() |
Sann saait geen nieuw topic dus saai ik er een #1209
:O
|
present!
|
Waarom zou ik een nieuw topic fixen? Ik moet studeren :mad:
|
aah joh je was wel aan het soggen in het andere topic.
|
|
Godver ik wil weten wie cycle 10 wint, maar ik moet nog 3 afleveringen :(
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Ik ga verder kijken |
Citaat:
|
Achja, de vragen des levens!
|
|
lol @ ondertiteling :D
|
I promise that I will never die.
|
Jezus, de tijd gaat echt langzaam. Ik heb het idee dat mijn verjaardag al maanden geleden is, en een bepaalde afspraak ook al eeuwen geleden. Het is respectievelijk een maand en 3 weken. Raarrr.
|
hmm. CGI-Jeff is toch n beetje uncanny.
|
die films lijken me best wel vet! |
Jongens wat is het hier stil een saai!
|
ja ik heb uit 'verveling' Inception maar eens opgezet. Prima film om met-1-oog-te-kijken :o
|
Sorry sann!
|
Ik keek Glee en daarna Opgelicht, dus geen tijd om te posten.
|
Ah jullie zijn wel dusdanige trouwe forumers dat jullie bijna gelijk reageren <3.
|
Ik heb zin in bier en leuk gezelschap :o
|
Citaat:
|
ik heb zin om in utrecht te wonen :o :mad:
|
ik heb geen bier :|
|
Citaat:
Citaat:
|
Gaat rationeel naar Utrecht ja?
|
Citaat:
|
Ik heb ook maar eens glee gedownload, ben nu bij afl 2. Aflevering 1 duurde wel lang, maar het is nu wel tof.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je dat echt gemist? Daar heeft ie 't al maanden over. Hij heeft een huisje vlakbij Tigerly en Mephisto gekocht! Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja het is niet echt ethish verantwoord om het te zeggen maar negers waren voor zware arbeid, polen om schoon te maken maarem, studiegerelateerd kan ik niet echt een bepaalde etnische groep voor het karretje spannen. Joden misschien? Die zijn toch goed vertegenwoordigd in universitaire beroepen? :o:o
|
Nog even en ik heb al mijn favoriete forumers in Utrecht verzameld :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net als Absinthe. En deadlock. Dan heb ik volgens mij iedereen hier die ik hier wil hebben! |
Positieve punten:
Geen tentamens meer (tenzij ik een her heb) Morfologie werkstuk is af (mijn deel dan) Negatieve punten: Misschien heb ik wel een her Ik dacht dat mijn verslagen in orde waren voor het derde vak en nu krijg ik van m'n docent een hele waslijst met "kleine puntjes" die nog verbeterd kunnen worden. *huil* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Special Freddd, momma dropped him on his head, now he is not so bright..instead he is a little bit special <3 huhu ;) |
Citaat:
|
Citaat:
per abuis net een miskraam gehad? nee. ongeneeslijk ziek? nee. niets om te huilen! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |