![]() |
Saaie Brabo's #1210
sann 108
Carn 62 Absinthe 41 Martiño 39 brumm 35 White Trash 30 Lorelei 25 Rationeel 22 Pippeloen 16 Little Phoebe 13 Jaeger 11 N00dles 9 Stefenootje 9 wheezle 9 Sander. 8 Macrador 8 IKBENBABSWEL 7 Trimm Trabb 7 Sigmund 7 Kazet Nagorra 5 Moz 5 Queasy 4 Solero 4 Panopticon 4 Sarah 3 Tink* 3 Repelsteel 3 Geel 2 Uice 1 egon 1 Lucky Luciano 1 Huhu nee hoor, ik heb niks beters te doen, hoezo? :D:D:D:D:D(N):facepalm: |
1st
|
Dit wou ik net posten:
Citaat:
En New Kids zijn 'leuk' vanwege het asociale gedrag, niet alleen vanwege het accentje. |
Citaat:
|
hahahah
|
w00p w00p sann/absinthe sandwich top3
|
maar ik dacht dus ik maak snel een nieuw topic aan maarjah was alweer te laat:P maar wat ik daar dus ook al zei is dat als je het me had horen zeggen dat het misschien wel wat meer sarcastisch was geweest
|
Ik zit overigens in de trein richting Eindhoven om vervolgens vanavond weer naar Utrecht te gaan. Maar wel even cafe latte bij de Starbucks gescoord en twee truien. Ik heb weer tentamens hoor :o:facepalm:
|
hai there.
Wat voor truien heb je gekocht white trash? |
Truien van de Starbucks? ;asdaj2:Dasd!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik wil new kids turbo gaan zien ik hoop dat die in België ook komt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vivje! Een witte wollen met een grote ronde kraag en een nette met ruitjes. Oh en een basis zwarte longsleeve!
|
Citaat:
|
Wollen truien zijn mooie en fijn, is het van dat fijne wol of prikkende?
Ik droeg vroeger in de winter altijd shirts met een dik vest erover omdat ik tegen kou kon maar nu kan dat echt niet meer hoor! :o |
Citaat:
|
CreativeMusic heeft een maandban. :S
|
o ja due date suckt een beetje
|
Citaat:
|
O!
|
Citaat:
|
bijna naar huis :)
|
jasper had blijkbaar ook een ban :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dames en heren ik ben naar huisje toe :p spreek jullie ;)
Xx |
Citaat:
|
Oh je mag zeker niet vragen waarom hij een ban heeft :p
Ik vind het best cool dat ik nog geen 'uitlokken van andere forumers' waarschuwing heb gekregen :d |
Citaat:
:):):):):):):) |
28-10-2010 12:28 Sherlock Flamen naar andere users terwijl er recent nog een waarschuwing voor gegeven is. 11-11-2010 12:00
|
Jaaa dag kutjes, ik forum mobiel dus maak even geen geweldige zinnen :p
|
Citaat:
|
hey brabo's HEHYEHYUHEHHH HUHUHUH HEYEYHEHYEHHEHUHUHUHUH WITTE WEL
|
Ik word stiekem heel blij als ik firework van katy perry hoor. En 4th of july van Kelis.
|
Citaat:
|
Ik weiger te posten in dit topic :mad:
Oh wait :o |
Minke we zijn VIB's :d;d:d:d;d;d:d (:facepalm:)
|
Citaat:
|
Oh zo op die manier, vecht je vaker?
|
Very Important Brabanders?
|
|
Citaat:
Mijn oma was ooit te zien op die zender naar aanleiding van geluidsoverlast in haar wijk van een dancefestival. Mijn oma: 'nee hoor, ik vind het wel RELAXED die muziek, ben ik bezig met tuinieren, gratis achtergrondmuziek erbij, gewoon gezellig hoor, ja en die jongeren ook, ja ik hou wel van DENS muziek hoor!!'. De tv draait door bestond toen nog niet maar anders :d(n) maar goed, wel een hippe oma toch? :cool: |
Citaat:
Antwoord: Nee, ik hou me meestal rustig, maar als ik een stel mongolen al 5 keer heb gewaarschuwd en heb gezegd dat ze op moeten zouten ben ik niet zo lief meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en hans teeuwen met een gastrol
|
kick
some kut :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |