![]() |
de blubvis
Blub blub
Ik heb een schub blub blub ik heb een schub Ik zie brood Dat wordt mn dood ik bijt er in ik begin te schudden met mijn vin Die scherpe haak zit erg strak tussen mijn kaak ondertussen schamt de haak mijn oog alleen omdat ik aan dat stukje brood zoog Ik val in een net Ik zie met 1 oog een man met een pet Er blinkt wat in de zon Ik zou niet weten wat het wezen kon Opeens voelde ik niets meer Het ging door mijn nek als een speer. Nu rust ik in vrede Met een lul in mijn schede Zonder enige spieren bleek de gast neukt dieren. [Dit bericht is aangepast door tinkelpik (14-10-2001).] |
Gatverdegatver!!! Ik vind het wel heel goed dat je zulke dingen zo goed kan verwoorden. Je idee komt heel goed over en ik ben het er wel helemaal mee eens, alleen dit is gewoonweg ranzig!! Dat wil immers nie zeggen dat dit gedicht niet vreselijk roelt!!!
Gaat zo weiter |
Citaat:
|
De dierenverkrachtende seriemoordenaar.
Leuk item. Op zich niet al te denderende woord c.q. rijmkeus, maar de boodschap is 100% overgekomen en ik kan het algeheel best wel waarderen. |
Blub, ik ben een vis http://forum.scholieren.com/smile.gif
[Dit bericht is aangepast door Anneee (15-10-2001).] |
dit bedoel je toch alsjeblief niet serieus he eikel! hou d'r nou maar weer eens mee op, je kan het niet.
|
Wordt dit geacht kunst te zijn? Dan zijn we toch wel diep gezonken met z'n allen!
|
Waar moet het heen met deze wereld als mensen met dit soort 'gedichten' zich getalenteerd dichter noemen????
|
Citaat:
|
Denk je dat ik hier wat voor de grap zit??
MOOI NIET DUS!! Ik doe godverdomme mijn best ,als jij het zo graag voor anderen wil verzieken maar dan doe je dat maar op ONZIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
Sommige mensen vinden jouw gedicht wel mooi, andere mensen niet. That's it. Accepteer dat nou maar gewoon. That's life! |
Ze kunne hun mening ook anders formuleren ,kijken vanuit andere standpunten!!!
|
Citaat:
|
okee ,maar het kan anders.
|
Mjah.. Ik vind de gedachte erachter wel duidelijk en goed enzow, maar het gedicht vind ik tien x nix..
|
Citaat:
nu ik me op deze poezie richt zie ik, waarheid zit in elk gedicht alleen de laatste zin snap ik niet |
Die laatste zin lijkt mij duidelijk genoeg...
|
ik vind hem fout zonder meer. SORRY! misschien zou je eens een ander onderwerp kunnen proberen? een stoel ofzo?
|
Met een een stoel kan ik niet uiten DAT IK VEGETARISCH BEN >KLOOTZAK.
|
hahahahhahahahhahahahahhahaha nou ik zie het grappige r wel van in!
hahahhaha hisj wel een beteje te hard... hahahha maar ik kan r wel om lachen! hahahhahahhahahahhahahah heb je deze zlef bedacht!??? hahaha sorry keb ff een lach bui nou hahahahhahahhahah kuz! |
Citaat:
wie zegt wat kunst is... als je daar eens over na denkt dan weet je dat kunst oneindig is.. kunst hoef niet alleen dramatisch te zijn en over liefde enzo te gaan... kunst is ook humor... dus wat je zegt klopt niet helemaal.. en als je depri ben en je lees dit dan vrolijkt dit gedichie best wel op! dus ik snap niet waraom dit gedichie zo negatief is... mag je soms maar op een manier dichten.. iedereen dicht anders en we zetten het op dit forum omd at aan andere te laten zien.. dus ik dnke (mijn mening) dat je iedereen geowon zijn eiegn gang moet laten gaan! zo keb mijn zegje ook weer gedaan http://forum.scholieren.com/wink.gif |
die gast kon nog eens dichten jammer dat ie niet meer onder ons is amen.
|
Tja, ik vind het niet echt veel soeps. Je herhaalt teveel en ik vind het ook niet echt een gedicht. Ik betwijfel of dit serieus is bedoeld.
:nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |