![]() |
You are my saaister #1213
Want er was al bijna een half uur geen nieuwe!
|
sann ik kan niet kiezen tussen beslag en executie en CSP II
|
Oh om nog even op terug te komen op het onderwerp, over 20 jaar kost plastische chirurgie toch niks en heeft niemand meer rimpels.
|
Citaat:
|
ik doe in periode 3 csp I iig. maarja misschien is het wel heel kut en zit ik er in periode 4 weer mee :p
|
Citaat:
|
mja dat vind ik ook. en wat denk jij van beslag en executie? het lijkt me niet superboeiend maar wel praktisch
|
Citaat:
|
ik denk dat het beslag en executie en gezondheidsrecht gaat worden als track (y)
|
Пщвмуквщььуб ьшот ещуеыутищкв ызкштпе щмук щз Кгыышыср ЦЭЩКгошгц4прим счт
|
Wat Etmakas zegt!
|
Citaat:
|
курва
|
大丈夫? ;)
|
Zo, mijn toetsenbord doet weer Nederlands. Dat is fijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BUIKPIJN :mad:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
beslag en executie komt niet uit met mn rooster :(
|
Wat, word je geëxecuteerd :eek:
|
Oei, ik moet stiekem ook nog kijken of 't allemaal past
|
Doordat het nu al donker is heb ik de neiging om in mijn bedje te kruipen want ik ben moe:O
Maar mijn weekend zit vol met verjaardagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is zo'n schattige Vlaamse man (medespeler van afgelopen jaar) die af en toe mailt, en hij gebruikt van die lachwekkende taal. Krijg net een mailtje: "Beste mensen, het is weer van dattum". :D <3
|
Zo, dat schattige manneke uit "Jerry Maguire" is nu toch wel een knappe kerel (van 20 jaar) geworden, zeg! :eek:
http://www.tabloidprodigy.com/wp-con...N-LIPNICKI.jpg Daar wil ik wel 'n beschuitje mee eten. :bloos: |
Zometeen lekker naar Zwolleh! *O*
|
Citaat:
|
Wat heb ik weinig gepresteerd in mijn weekje vrij zijn, jeetje!
|
Citaat:
|
Jongens, ik heb zo geen zin om morgen te werken, het is echt idioot druk (N)
|
Ben je nu ook aan het werken, sann?
|
Nee werd net gebeld of ik een uur eerder kon beginnen ivm drukte.
Ik ben aan het bedenken dat ik mijn kamer op moet gaan ruimen. |
Aha.
Ik ben aan het bedenken dat ik ook weer verder moet opruimen/inpakken. Het is echt te achterlijk voor woorden hoeveel spullen ik heb :o |
Citaat:
Huhu ik lees recensies van sint, en ze vinden de special effects allemaal fantastisch. Nou werkelijk :D(N) (ook de recensies die de film verder bagger vinden) |
Maffe wereld die damwereld. Terwijl Sinterklaas binnen komt, zitten wij te dammen :D We hebben wel gewonnen :)
We hebben wel leuke sinterklaas damtradities! |
Citaat:
:D Ik ben zo benieuwd! :D |
Citaat:
:D ik overweeg om nog een keer te gaan :p |
Fizzle, je schrijft in het Winterdip topic dat je behoorlijk erg Gilles de la Tourette hebt, maar dat valt toch wel mee? Toen ik bij jou was heb ik er nauwelijks iets van gemerkt hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan wil ik wel mee! :D :p Al ben ik vast enger dan de film, ik schrik waarschijnlijk van ALLES :o |
Citaat:
Hahaha ik zat van te voren onwijs te miepen, toen ik naar binnen liep heb ik zelfs nog iemand gesmst: HUHU IK VIND HET VET SPANNEND. maar stiekem was Lot een veel groter mietje dan ik en schrok zij nog veel vaker dan ik. HA. |
Ik vind allemaal oude teksten van voorstellingen van vroeger terug <333 waaronder één tekstje waaruit blijkt dat ik een beetje ziek in mijn hoofd was :D
Ik weet niet meer wat de opdracht precies was, maar ik heb ooit voor toneel het volgende tekstje geschreven (aan mijn handschrift te zien was ik een jaar of 12) Ik wil een levend leven leiden. Ik laat de spaghetti overkoken. En dan zet ik de muziek op zijn allerhardst. Als de buren dan boos worden, ga ik belletje trekken bij de buren. En dan maak ik een vuurtje bij hun voor de deur, en dan gooi ik de ramen stuk. Dan steel ik een hele grote boot. Maar eerst ga ik naar school en dan pak ik de bril van de meester zodat 'ie niks meer kan zien. Dan gooi ik daar ook de ruiten in en ga ik met de bril en de boot naar Amerika en dan vermoord ik Bill Clinton + vrouwen. Dan steek ik alle paleizen uit de wereld in de fik. En dan stoppen we de prinsen in een kuil. In China trek ik de ogen van de Chinezen nog verder dan ze al zijn. En dan ga ik weer naar huis... :D:D:D:D:d WTF! :D:d:d |
Het was dus voor toneel. Niet voor de echt. :p
|
Citaat:
De opdracht ging vast over dingen die niet mogen. |
Ik wil een levend leven leiden vind ik wel een mooie zin trouwens :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |