![]() |
altijd koud, duizelig, hoofdpijn
heey mensen,
ik heb een best irritant probleem, ik hbe het echt altijd koud en ijskoude handen, ben heel vaak duizelig, het komt op heel veel momenten en hbe ook heel veel zware hoofdpijn, weet iemand wat ik kan doen om eraf te ko,men/. xx. |
Hmm, dat had een vriendin van mij ook. Maar veel kon ze er dachtik niet aan doen. Nadat ze naar wat kwakzalvers was geweest ging het wel over maar daar geloof ik niet zo in...
|
Lage bloeddruk?
|
Eet en sport je weinig?
|
Gezonder eten, minder suiker, koffie, alcohol en te veel vlees. Eet het liefst groenten en fruit, drink groene thee en eet rozijntjes. Je zult meer energie hebben en je beter voelen!
|
Misschien dat je ook iets te weinig weegt? Je zou in ieder geval kunnen proberen gezonder te eten (desnoods supplementen slikken), want het klinkt alsof je gewoonweg niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.
|
Inderdaad, vaak eten meisjes op jouw leeftijd wat e weinig. Ze maken zichzelf wijs dat ze juist heel veel eten, maardat is dan niet zo. Als je mager bent heb je het sneller koud en is je weestand lager. Duizelig kan door energietekort.
Of je drinkt te weinig, dat kan koppijn en duizeligheid ook verklaren, maar dan nog die kou... Ik ga voor mijn eerste punt. |
Zelf heb ik hier ook last van. Ik ben er 4 keer mee naar de docktor geweest, en 3 keer zijden ze het is de leeftijd k ben gweest toen ik 13 en 15 was, dus het zou al 3 jaar de leeftijd moeten zijn :s daarna hebben we een andere dokter aangevraagt en bloedonderzoek gedaan. Daaruit bleek dat ik zo weinig ijzer in mijn bloed had, dat ik er aan dood zou kunnengaan als ik geen pilletjes had gekregen.
Dus wat je er tegen kan doen: veel groenten en fruit eten, en zeker goed slapen. Mocht het dan noch niet over zijn, moet je er mee naar de dokter. |
Je zou ook kunnen proberen appelstroop op je brood te doen, of iedere dag een glas roosvicee ferro drinken. Kijken of dat helpt :)
|
Citaat:
Komt daar niets uit dan helpen we je graag verder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |