![]() |
wiet
hè laatst nam ik een paar trekjes van een joint met wiet/ hasj op een feest , ik vond het wel chil ik wil het nu graag met wat andere proberen ik ben goed geïnformeerd over de risico's effecten en soorten, maar ik vraag me af ik wil graag beginnen met een middelmatige sterkte dus niet meteen white widow(sterk) maar ook niet te ligt(Jamaica) welke soort raden jullie mij aan ?
|
jack herer, powerplant, northern light, orange bud...
je kan het ook gewoon in de shop vragen natuurlijk:) |
Afghaan hasj (y)
|
Waarom zou je een middel-sterke willen dan? Koop gewoon voor 10 euro aan white widdow, en ipv dat je er 0.25 gram in doet, 0.15 gram ofzo. Gewoon iets minder :rolleyes:
|
Elke wiet/hasj heeft zn eigen effect wat betreft de manier van stoned en de mate van stonedheid. Dus wat je zegt is vrij nutteloos. En rologen richting iemand die met verstand drugs wil gebruiken :nono:
|
Haze geeft een hele fijne high (Y) :cool:
|
Citaat:
vraag gewoon in de shop naar een niet te sterk wietje(Y) |
Ik weet niet hoe oud de TS is maar misschien is hij nog niet gerechtigd om een shop binnen te gaan?
|
Citaat:
|
koop van je vrienden zoals ik het doe ;)
ik neem aan dat als je op feestjes wiet rookt dat je er vast wel een paar kent met wiet ;) |
Citaat:
|
Je moet niet zozeer op de namen van wiet letten, eerder op de prijs. Duurder is meestal beter/sterker. White widow heet over heel nederland white widow en vaak genoeg is het ook gewoon rommel.
Haze is leuk, maar crack. Citaat:
Ik vind het wel meevallen trouwens dat elke wiet zn eigen effect heeft. |
Icelator Hasj(y)(y)
|
Ik doe ook altijd lekker simpel, eerst kijken wat ze op dat moment hebben in de shop aangezien ik bijvoorbeeld Amnesia of Bubblegum altijd wel erg lekker vind, is dat er niet en weet ik zo 1,2,3 niet welke ik het liefste heb vraag ik gewoon aan de shoppy welke ik het beste kan hebben voor het gewenste effect. Dat gezegd hebbende, ik merk zelf vrij weinig verschil in de sterkte over het algemeen, buiten Amnesia om.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |