![]() |
Welk spel voor "de sint"
Hi iedereen, first time poster dus blijf aardig aub :D
Ik twijfel tussen een paar spellen die ik met sinterklaas kan krijgen (zoo leuk als je zusje nog gelooft ;) ). Ik heb de keuze uit James Bond Blood Stone, Medal of Honor en Batlle Field Bad Company 2. Iemand die een van deze heeft gespeeld en kan aanraden? Ik zoek naar een goede single player. 't Liefst realistisch dus niks zoals Fallout. thanx in advance PS het is voor PS3 |
Geen van allen als je singleplayer wilt; allemaal zit het rond de 6-8 uur. (en een shooter met regenerating health is nog onrealistischer als het oude healthpack systeem btw. )
Een leuke RPG of singleplayer-only shooter zou dan beter zijn. |
Medal of Honor (T1 neem ik aan) is ook op hard in 4 uur tops wel uitgespeeld, dus als je voor langdurige singleplayer gaat, skip die. Bad company 2 trouwens ook. Allebei zijn meer voor de multiplayer. Medal of Honor is kort, maar ik vond persoonlijk de singleplayer wel ontzettend tof, heel veel verschillende soorten missies, meerdere verhaallijnen in dezelfde setting en cutscenes en scripted events die een hele gave sfeer neerzetten.
Oftewel, voor mij persoonlijk de 60 euro waard ook zonder multiplayer. Bad company 2, singleplayer is een beetje 'meh'. Die draait veel meer om de multiplayer, dus die zou ik gezien je wensen afraden. James Bond heb ik geen ervaring mee, dus kan ik niets over zeggen. Al twijfel ik of het realistischer is dan MoH |
Tja, ik het Vraag en Aanbod Topic biedt ik MOH Tier 1 aan (Xbox). Aanrader voor de Sint, mooie Single Player.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |